eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)Re: Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)
  • Data: 2009-10-06 19:35:50
    Temat: Re: Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    The_EaGle pisze:

    > Nie wiem co włączę. Może przestane jeździć...
    > Może po prostu mi to minie. Trudno powiedzieć.
    > Fakt jest taki że jadać w korku kierowcy niedostatecznie mnie widzą. Mam
    > dwa wyjścia albo przestanę jeździć między samochodami stojącymi w korku
    > albo zacznę robić coś co spowoduje że widzieć mnie będą lepiej.

    nie ma takiej rzeczy, którą możesz użyć, chyba, że przestaniesz jeździć.
    zwyczajnie bądź ostrożny, miej oczy dookoła głowy, gap im się w ich
    lustra. widać twarze i można wymyślić co mogą zrobić.

    > Jak okaże się że masz rację i długie nie pomagają to przestanę jeździć i
    > kupie enduro, zamiast po E-7 bedę jeździł po polu obok drogi.

    ale jak chcesz ocenić mam czy nie mam racji? jeżdżę te kilka lat i nikt
    nigdy przede mną drzwi nie otworzył. nie jeżdżę na długich. a może mam
    zwyczajnie szczęście? uważasz, że jak za 10 lat trafi Ci się następny,
    to już ten czas na zgaszenie będzie?

    > Od wypadku zmieniłem prędkość przejeżdżania między samochodami z 20km/h
    > do 10 - może pomoże... zobaczymy.

    też jest to jakieś rozwiązanie.

    --
    - gildor