  • 11. Data: 2010-03-05 21:52:03
    Temat: Re: Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"
    Drogi Panie, w tym temacie już rozmawialiśmy i bym sobie takiego
    imbusa zmontował (nakrętki leżą na biurku) gdyby nie to, że znowu
    wszyscy wymiękają. W Castoramie/Leroyu nie mieli śrub M14, chcieli mi
    dać pręt, no ale na chuj mi 1,5 m gwintowanego pręta?

    Chopie Ty chcesz nazywac siebie userem Kawasaki nie bedac ownerem ani jednej
    siurbpy z lbem 22mm??? A jak trza bedzie podpore walka odbioru mocy
    przymutrowac to co??? Placz i zgrzytanie zebow bedzie???
    Oj slabiutko slabiutko...BTW byc moze siem myle ale popaczalbym na n.p.
    siurpy kol wew Panskim aucie - wrong tam chyba 19mm jest.
    Ot wspolczesna mlodziez - castoramowo-lirojowa.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2010-03-05 21:53:44
    Temat: Re: p.s.
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Mar 5, 10:39 pm, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > ...no i kurna spoznilem sie...

    Ale co, zmartwienie masz ze jak ma Kauasaki to do najblizszego
    zelaznego z farbabi nie doszedl? Czas innego precla juz naszedl i
    pakujem chlebak, chlopaki.
    No... Chyba ze Amil obroni, lecz jestem malej wiary gdyz on sie, tak
    miedzy wierszAMI(L), do inteligencji odwoluje ;)

    --
    Pozdrawiam, Aru / Kef

  • 13. Data: 2010-03-05 21:59:06
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Kefir"
    Ale co, zmartwienie masz ...

    Ale z wontkiem kolega zapoznal siem???

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 14. Data: 2010-03-05 22:06:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 22:52, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Chopie Ty chcesz nazywac siebie userem Kawasaki nie bedac ownerem ani jednej
    > siurbpy z lbem 22mm??? A jak trza bedzie podpore walka odbioru mocy
    > przymutrowac to co??? Placz i zgrzytanie zebow bedzie???
    Dlatego chcę stać się wkońcu prawdziwym userem Kawasaki, *onda się nie
    schanbie.
    > Oj slabiutko slabiutko...BTW byc moze siem myle ale popaczalbym na n.p.
    > siurpy kol wew Panskim aucie - wrong tam chyba 19mm jest.
    > Ot wspolczesna mlodziez - castoramowo-lirojowa.

    Wy to tylko potraficie się przypierdalać i narzekać! No chłopie gdzie
    znajde otwarty żelazny sklep przed 9 albo po 17? No gdzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-03-05 22:19:39
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 22:35, Koczis pisze:
    > zespawac ze soba lub kupic nakretke z odwrotnym gwintem

    Rozwiniesz ? Prosze

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2010-03-05 22:20:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 22:43, AZ pisze:

    > wszyscy wymiękają. W Castoramie/Leroyu nie mieli śrub M14, chcieli mi
    > dać pręt, no ale na chuj mi 1,5 m gwintowanego pręta?

    Zrobisz sobie z reszty podstawe do lampki nocnej. Brzeszczota pewnie tez
    nie masz zeby sobie dociac ?

  • 17. Data: 2010-03-05 22:21:38
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    AZ pisze:
    > Witam,
    >
    > wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm (taki
    > do przedniej osi w Kawasaki)? Wszystkie Castoramy i Leroye wymiękają -
    > maksymalnie 19 mm.
    >
    > Dzięki.

    Zapytaj w FPG czy nie maja kawalka preta stalowego o tym wymiarze,
    czesto zostaja im resztki po cieciu, moze dostaniesz z 10-15cm jak beda
    mieli i wtedy plaski klucz 22 zalatwi sprawe. Namiary:
    http://www.fpg.com.pl/

    Fajnie miec znajomych ;)
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 18. Data: 2010-03-05 22:38:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 23:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Zrobisz sobie z reszty podstawe do lampki nocnej. Brzeszczota pewnie tez
    > nie masz zeby sobie dociac ?

    No niby można i tak. Co do cięcia nie kalkuluje się - skoro nasadki
    chodzą po ~20 PLN, a na pręt mam wybulić 15 PLN + nakrętki to ja wolę
    to pierwsze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-03-05 22:40:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 23:19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Rozwiniesz ? Prosze

    Oj, koledze chodziło o śrubę z lewym gwintem, no.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-03-05 22:51:19
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szukaÄ&#65533; imbusa 22 mm?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Rozwiniesz ? Prosze

    Oj, na szybko pisalem, chodzi oczywiscie o lewy gwint :)

    Koczis
    R1