  • Data: 2012-02-14 13:04:32
    Temat: Re: [Waw] Małe pulsujące jajeczka
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/14/2012 01:00 PM, Chris wrote:

    > Nie widziałem, nie będę oceniał :) nie raz miałm takiego co myślał że da
    > radę a ja muszę testować hamulce bo czasami lekkiej nogi nie mam :)

    No i nigdy nie miałeś sytuacji gdzie gdzieś się śpieszyłeś, za mało
    czasu poświęciłeś na ocenę i wyjechałeś komuś zmuszając go do hamowania?
    Mi się zdarza, bardzo rzadko ale zdarza i potrafię przyznać się do błędu
    i przeprosić. Ta sytuacja wyglądała tak jak opisałem. Poza tym często
    takie zachowania widać u osób mających widorejestratory.

    > Tia ..... ja też widzę ale jakoś dokładnej prędkości nie potrafię podać :)

    Ale przecież tu nie chodzi o podawanie prędkości, już kiedyś była tu
    dyskusja na ten temat. Mi informacja czy on jedzie 50 czy 80 czy 93 km/h
    jest na wuj potrzebna - policjantem nie jestem. Dla mnie jest ważna
    odpowiedź czy dam radę wjechać i nie utrudnić przy tym komuś jazdy.

    --
    Artur
    ZZR 1200