  • Data: 2012-02-14 13:19:58
    Temat: Re: [Waw] Małe pulsujące jajeczka
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/14/2012 01:13 PM, Chris wrote:

    > Pewnie tak ale przeproszę a nie pokażę mu środkowy palec :)

    Nie czytasz do końca? Napisałem, że przepraszam jeżeli zdarzy mi się
    wymusić na kimś pierwszeństwo. Tylko buractwo pozdrawiam środkowym :-)

    > Stojąc obok samochodu łatwo ocenić prędkość ale siedząc w środku i
    > patrząc w lusteka nie jest już to takie oczywiste żeby wiedzieć ile kto
    > jedzie.

    Ale na cholerę wiedzieć ile kto jedzie? Patrzysz i widzisz jak szybko
    się zbliża, wymaga to 2-3 sekund obserwacji a nie rzucenia okiem. No i
    nie wmówisz, że patrząc w lusterku na samochód jadący ze stałą
    predkością nasze wrażenie jego szybkości będzie się zmieniało wraz z
    malejącą odległością.

    --
    Artur
    ZZR 1200