  • Data: 2011-05-09 11:19:10
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 09:16, Arek <a...@a...pl> wrote:
    > OMG, samochody omijają dziury skacząc z pasa na pas? Cholera to nawet w
    > NFS ciężko wykonać.
    Zdaza sie, oczywiscie, widocznie malo po miastach jezdzisz.
    Oczywiscie pomijamy doslowne znaczenie slowa "skakac".

    > To jeszcze wyjaśnij jak to jest możliwe, że stojący prosto samochód
    > nagle skacze pół metra w bok - dokładnie tak napisałeś, bo nie wiem jak
    > to możliwe w realnym świecie.
    Wystarczy, ze skreci kola i ruszy lekko do przodu.
    Jego przedni naroznik bedzie wlasnie o polmetra w bok wysuniety.

    > A Ty dla odmiany pojeździj trochę samochodem, zrozumiesz gdzie jest
    > prawdziwy problem.
    No akurat tego kierowcom jednosladow tlumaczyc nie trzeba, edukacji
    niestety wymagaja kierowcy puszek nie patrzacy w lusterka.

    A od kiedy samochodem mozesz jezdzic w korku?? Tak jak motocyklem
    dajesz rade? Musicie miec tam naprawde szerokie pasy jezdni :)

    > A może po prostu widzę co się dookoła dzieje.
    To jak dajesz sie zaskoczyc przez "skaczacy" motocykl?
    Albo widzisz wszystko albo nie, wez sie zdecyduj.

    > 2. Dlaczego motocykliści nie stosują się do tego przepisu?
    Stosuja.

    > Art. 33
    > 3. Kierującemu rowerem lub motorowerem zabrania się:
    >
    >      *jazdy po jezdni obok innego uczestnika ruchu;*
    Nawet w czasie wyprzedzania? Ciezko bedzie to wprowadzic w zycie.

    ROTFL

    Bartek Kacprzak