  • Data: 2011-04-29 13:49:13
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2011 12:48, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Poraz kolejny wychodzi u Ciebie ograniczenie, polegające na braku
    > zrozumienia sensu wypowiedzi drugiej osoby. Właśnie dokładnie o tym
    > piszę - przepis jest durny, ponieważ nie jest symetryczny.

    To twoja opinia, wynikająca z nieznajomości świata rzeczywistego (w tym
    praw fizyki).

    [ciach]

    > Czas najwyższy dążyć zmian, które połozą tej kres dyskryminacji -
    > naprzykład w postaci przepisu:
    >
    > "Pojazd jednośladowy podczas wyprzedzania musi zachować dystans minimum
    > jednego metra od pojazdu wyprzedzanego."

    A kierowca i pasażerowie samochodów muszą jeździć w atestowanych kaskach
    - jak równo, to równo!

    O, wiem, wiem! I przywrócić tablice rejestracyjne z przodu motocykli!

    [ciach]

    > Ciekawe czy jesteś przepisowym faszystą czy jedynie typowym motocyklowym
    > hipokrytą :-)

    Ani jedno, ani drugie.

    To ty nie znasz przepisów oraz nie rozumiesz powodów ich istnienia.

    Ten "strasznie niesprawiedliwy" przepis "dyskryminujący" kierujących
    pojazdami wielośladowymi wynika m.in. z _dużo_ większej wrażliwości
    jednośladów na podmuch powietrza spowodowany wyprzedzaniem przez inny
    pojazd oraz innych zachowań pojazdów poruszających się w stanie
    równowagi dynamicznej (w odróżnieniu od pojazdów wielośladowych, które
    charakteryzują się równowagą statyczną).

    > Ciekawe czy równie skrupulatnie przestrzegasz innych przepisów,
    > naprzykład dotyczących linii ciągłych,

    Owszem, podobnie jak zasad pisowni "nie" z różnymi częściami mowy.

    > przejść dla pieszych, ograniczeń
    > prędkości itp. Jestem praktycznie pewien, że nie.

    A jestem "praktycznie pewien", że jesteś kłamcą, narkomanem i pedofilem
    ;-> O! i jeszcze pijakiem! I złodziejem (bo każdy pijak to złodziej).