  • Data: 2011-04-29 13:48:24
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ipe5kr$p7e$...@n...onet.pl...

    > Przez nieupuszczenie pasa nalezy rozumieć, że żadna częśc samochodu nie
    > znalazła się poza wyznaczonym pasem ruchu (wyłączając z obrębu pasa
    > namalowaną linię)

    a jakie to ma znaczenie w kontekście nagłych zmian toru jazdy bez kontroli
    przestrzeni do okoła auta?

    > Ja pisałęm o przypadku wyprzedzania przez motocyklistę

    a ja pisałem o niekontrolowanych zmianach toru jazdy

    > Wystarczy aby samochód jadący przed motocyklistą chciał, nawet nie
    > gwałtownie ominąć dziurę ...

    ale nadal jest to manewr, który powinien być poprzedzony kontrolą tego co
    się dzieje wokół samochodu

    > Manewr nie musi być gwałtowny aby doprowadzić do kolizji z motocyklistą,
    > który jedynie w swoim mniemaniu zachowuje bezpieczny dystans.

    ale musi być wykonany bezpiecznie, a to bezpieczeństwo to również świadomość
    kierowcy tego co się wokół auta dzieje, ile razy to można powtórzyć?