  • Data: 2011-04-28 13:15:46
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 12:30, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > ile nawet udowodnię że to była wina innego kierowcy, to za połamane
    > lusterka czy rozbitą lampę ubezpieczyciel odda. Natomiast za przewożony
    > towar bardzo trudno uzyskać odszkodowanie z czyjegoś OC. Dlatego nawet
    > wożąc go samochodami obligatoryjnie każdorazowo wykupuje się u mnie w
    > firmie ubezpieczenie konkretnego transportu, z numerem rejestracyjnym
    > auta, numerami seryjnymi sprzętu i podaną wartością udokumentowaną
    > fakturami oraz z trasą na jakiej będzie transportowany. I to za niemałe
    > pieniądze, mające się nijak do standardowej składki OC.
    Wiesz, zaczynam rozumiec Twoja frustracje, cale szczescie, ze masz
    klime i radio w aucie.
    Jakbym mial tak ciagle stac w korkach bym sie wsciekl.

    > "Zawsze" to Ty napisałeś. Właściwsze będzie "często można to zaobserwować".
    Nie, nie ,nie. To w tej dyskusji pojawia sie motocyklista lecacy 150
    slalomem pomiedzy samochodami, i jeszcze tak, ze sie go nie da
    zauwazyc w lusterkach. Normaly morgan i jego chata.

    > Ale je oglądam co dzień.
    I tu lezy pies pogzebany. Twoj punkt widzenia opiera sie na "gdzies
    widzialem, ale bylo na pewno za szybko".

    > Ależ jeżdżę i dziwnym trafem częściej naprawdę niebezpieczne sytuacje
    > generują ludzie na motorach. Auta się wpychają, wymuszają, ale mając
    > odrobinę wyobraźni i zachowując ostrożność mogę to zneutralizować. Bo je
    > widzę i mogę często przewidzieć co dany łoś zrobi. Bo żadne auto mi
    > nagle nie wyskoczy zza pleców żeby mi śmignąć 10cm koło lusterka.
    :D No popatrz a ja mam dokladnie takie same odczucia.
    Wez to jeszcze raz przeczytaj. Jakby losie nie jezdzily w ten sposob
    mialbys wiecej czasu na patrzenie w lusterka.

    >Co do kobiet - "wszystkie jak jedna?"
    Wszystkie. Jak bedziesz stal w korku rozejrzyj sie.

    >To idą w ten ton - _każdy_ motocyklista
    > rusza na jednym kole z manetką odkręconą na maksa. Rozumiesz już swój
    > tendencyjny punkt widzenia?
    Moj punkt widzenia? Ze motocyklisci nie daja sie zauwazac?
    Nie rozsmieszaj mnie :)
    Widze, ze dla Ciebie ideal motocyklisty, jedzie 50/50 i stoi grzecznie
    w korku razem z samochodami.

    > To teraz konkretnie, z przykładami (że zrozumiesz przesłanie to nie
    > liczę, ale może pewne liczby do Ciebie przemówią)
    >
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-patrz-w-l
    usterka-to-bzdura...

    Tez to czytalem i szkoda, ze autorowi tak jak i wam myla sie pojecia
    korek i jazda po miescie.
    Gdzie w korku masz takie roznice w predkosciach?

    > W przeciwieństwie do Pana nie mam misji indoktrynowania innych na
    > jedynie słuszny środek transportu w miastach i naprawiania świata
    > narzucając innym swój punkt widzenia. Zwyczajnie przyjmę do wiadomości.
    Alez ja ma w dupie czym kto sie wozi.
    Bardziej zalazy mi na tym, zeby kierowcy patrzyli w lusterka a nie
    wgapiali sie w przednia szybe w obawie, ze komus wjada w dupe.

    Bartek Kacprzak