  • Data: 2011-04-28 12:38:21
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 12:33, Bartek Kacprzak pisze:
    > Jesli motocyklista rozpoczal manewr omijania, wyprzedzania, nie masz
    > prawa rozpoczac swojego manewru.
    > Tyle.
    Jeśli motocyklista rozpoczął swój manewr 600m za mną to nie mam
    możliwości zarejestrować go, za to on ma psi obowiązek przeciskać się na
    tyle wolno żeby móc zareagować na moją zmianę pasa. I nie próbuj mi
    wmówić że on był w stanie zauważyć mój migacz, który wrzuciłem
    kilkanaście sekund wcześniej i cierpliwie czekam aż ktoś mi zrobi
    miejsce żebym mógł przeskoczyć na sąsiedni pas. Za to kierowcy w
    sąsiedztwie doskonale go widzą i uwzględniają (a przynajmniej powinni).

    Tyle.

    --
    MZ