  • Data: 2011-04-28 08:37:52
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ip9964$bds$...@n...onet.pl...

    > A może jednak to motocyklista przeciskający się przez korek, gdzie 99%
    > użytkowników drogi stoi lub powoli jedzie, powinien "zachować szczególna
    > ostrożność" jeśli planuje wyprzedzać?

    i zachowuje, przeważnie porusza się z prędkością w okolicach 20km/h,
    szybciej to nawet ciężko, bo niestety nie każdy pamięta o zostawieniu
    szerszego kanionu

    > Samochód też czasami musi zmienić
    > pas, np. po to żeby na następnym skrzyżowaniu móc skręcić.

    oczywiście, nikt mu nie broni, tylko wtedy ma włączyć migać i upewnić się w
    lusterkach że ma wolna droga, a dopiero potem wykonać manewr, tymczasem
    spora część kierowców wykonuje te czynności jednocześnie, co kończy się
    dzwonem, nie tylko z jednośladem

    > Więc jak to jest z tym upewnianiem - bardziej powinien się upewniać przy
    > zmianie pasa kierowca jadący w tempie pozostałych 99% i spodziewający
    > się pewnych zachowań tych 99% czy bardziej powinien się jednak upewniać
    > kierowca jadący inaczej niż te 99% pozostałych i próbujący wyprzedzać?

    według twojej logiki, to motocykl powinien stać w korku jak auta, ponieważ
    jakiemuś hrabiemu może się zachcieć zmieniać pas w korku, bez zerkania w
    lusterko, bo przecież jest korek i wszyscy stoją więc po co patrzeć dalej
    niż jeden samochód do tyłu

    > Bo mi się jednak wydaje że ten drugi.

    masz racje, wydaje ci się

    > I nie chodzi tu nawet o PoRD

    całe szczęście, że ci o to nie chodzi, bo on przeczy twojej teorii

    > ale o zwykłą logikę i wyobraźnię.

    jeśli ci chodzi o logikę, to jeśli na zwykłej drodze, ktoś z jadącej kolumny
    samochodów, nagle zapragnie je wyprzedzić i wpakuje się pod wyprzedzający tą
    kolumnę inny samochód, to jak myślisz, czyja będzie wina, tego co wyprzedał
    i wg ciebie "nie upewnił się" czy może, czy jednak baran wyskakujący z
    kolumny nieupewniwszy się czy może to zrobić?