  • Data: 2011-04-27 19:26:19
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2011 18:54, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem jakiego drugiego, niemniej to tylko Twoja interpretacja.
    > Konkretne zezwolenie na daną czynność muszą mieć ograny władzy
    > publicznej, ale to inna kwestia.

    Też nie do końca, bo np. nic nie zabrania wydać urzędowi broszurki
    informacyjnej, nawet bez podstawy prawnej (pomijam kwestię budżetu).

    > W sumie PoRD posługuje się
    > również określeniem "bezpieczna odległość" itd. Zresztą o czym
    > ja będę pisał - przeczytaj ze zrozumieniem Art. 3 PoRD.
    > Wątpię by to pomogło, ale będę chociaż mógł napisać, że
    > próbowałem.

    No właśnie - kierującym samochodami nie wolno powodować zagrożenia
    wykonując manewry na ślepo, bo sobie założyli, że na drogach nic poza
    samochodami nie ma prawa się znaleźć.

    > Wręcz przeciwnie - sam to pokazujesz swoimi wypowiedziami.

    > Wręcz przeciwnie - przed chwilą pisałeś:
    > <cite>
    > Ty jesteś uczniem Stalina i Berii?
    > </cite>

    Jesteś maślągiem o bardzo małym rozumku... Specjalnie dla ciebie
    wyjaśnienie: to była metaforyczna uwaga, że zasada "co nie jest
    szczególnie dozwolone - jest zabronione" jest charakterystyczna dla
    państw totalitarnych.

    W państwach prawa to aby czegoś zabronić lub coś nakazać musi być
    konkretny przepis.

    Teraz zrozumiałeś?