  • Data: 2011-04-27 12:52:22
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-27 12:36, AZ pisze:
    > W korku spokojnie da sie
    > jechac te 40-50-60 km/h w zaleznosci od ilosci miejsca, jedynie trzeba
    > patrzec daleko w przod na luki w ktore ktos chcialby sie wcisnac. Z
    > takiej predkosci motocyklem praktycznie stajesz w miejscu.

    Czytam to z niedowierzaniem. Sam jednośladem trochę jeździłem.
    Samochodem jeżdżę na codzień. Korki w Trójmieście też są, więc to nie
    kwestia, że u was jest jakoś inaczej. A mimo to uważam, że albo
    zmyślasz, albo jesteś kamikaze... 60 km/h w korku? I stajesz w miejscu?
    Pomijam już generalne ograniczenie do 50 km/h.
    Ale samochody mają różne wielkości, szerokości i często aby zobaczyć coś
    w lusterku trzeba się w ramach swojego (!) pasa trochę w bok przesunąć -
    i już miejsca nie wystarcza dla motocykla, a jednak twierdzę, że przy 60
    km/h to na długości jednego samochodu osobowego to się nie zatrzymasz,
    choćbyś nie wiem jak skupiony jechał.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański