  • Data: 2011-04-27 13:26:42
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-27 12:36, AZ pisze:
    > Czy paniusia w Fiacie Saiczento jadaca w korku Dolinka Sluzewiecka jadaca
    > lewym pasem i widzaca ze jest 50m pustego prawego pasa gdy chce na niego
    > wjechac nie musi patrzec w lusterko? Bo takie odnioslem wrazenie gdy
    > gwaltownie skrecila, nawet nie wlaczajac kierunkowskazu.
    O to jest świetne miejsce jako przykład. Godzina 15-18 w dzień roboczy.
    Korek zwykle stoi od estakad Puławskiej aż do świateł z Wilanowską.
    Później robi się więcej miejsca i w zasadzie od skrzyżowania ze Św.
    Bonifacego już jest luźno. I teraz:
    samochody zaczynają przyspieszać, a nagle z tyłu z korka na światłach z
    Wilanowską wyskakuje taki jeden z drugim kamikadze z manetką odkręconą
    do oporu i momentalnie (to raptem 100-150m max, dla motocykla to ułamek
    sekundy) jest wśród samochodów, które się próbują przetasować na pustych
    pasach. I powiedz, jaką ci w samochodach mają szansę zarejestrować
    takiego gościa na motorze, który wyskakuje znacznie przekraczając
    prędkość? Już pomijam regularne popisy na 1 kole startujących ze świateł
    w przeciwnym kierunku.

    > Motocyklem w Warszawie w godzinach szczytu srednia wychodzi 50-60 km/h.
    Taaaak? Czyli poczekaj, bo nie nadążam: samochodziarze mają mieć oczy
    wokoło głowy, sprawdzać po 5x i przestrzegać przepisów, żeby tacy jak Ty
    mogli mieć je w głębokim poważaniu i "średnią 50-60 km/h"? Właśnie udało
    Ci się zdefiniować kolejny poziom hipokryzji.
    > Bez wzgledu na to jaki armagedon by panowal na drogach. Czasami 10 km/h
    > to korek sie posuwa albo nie wiele mniej. W korku spokojnie da sie
    > jechac te 40-50-60 km/h w zaleznosci od ilosci miejsca, jedynie trzeba
    > patrzec daleko w przod na luki w ktore ktos chcialby sie wcisnac. Z
    > takiej predkosci motocyklem praktycznie stajesz w miejscu.

    I tu Cię mam. Moich kilku współpracowników dojeżdża motocyklami do
    pracy, wielokrotnie dyskutowaliśmy temat jazdy w korkach i nie ma takiej
    opcji, żeby się zatrzymać w ciasnocie pomiędzy autami "w miejscu" z
    prędkości 50-60 km/h. Da się, ale potrzeba na to miejsca z boków,
    którego w korku nie masz. Więc co najwyżej przy takiej prędkości możesz
    zatrzymać motor a sam przelecieć się jeszcze paredziesiąt metrów już solo.

    --
    MZ