    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Date: Wed, 7 Jun 2017 12:13:02 -0500

    news:5938167d$0$15191$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ciagle ten debt ... a jak nie ma debt ? :-P

    To jest terminologia używana przy udzielaniu kredytów, aby
    wiedzieć ile się zadłużyć. To jest aby oszacować jakie ryzyko
    niespłacalności daje ten klient. Jak nie masz zamiaru brać kredytów
    to problemu nie masz, bo po prostu kupujesz za to co masz, więc
    problemu nie będziesz miał.

    Tak czy inaczej kupowadnie auta za całe oszczędności chyba
    podobnie nie ma sensu :-)

    > I szukasz uzasadnienia jak tu wydac 100k$ ? :-)

    Nie, szukam uzasadnienia aby wydać $45 na Model 3 z self driving level 5.
    O Modelu S za 100k$ nie marzę nawet bo nie chcę tyle kasy wydać...

    > Ale podatki ponoc niskie, a skladki na ZUS i NFZ nie ma
    > (tylko na SS i Obamacare ? )

    Nie wiem kto Ci takie rzeczy naopowiadał...
    ZUS i NFZ to u nas Social Security i Medicare.
    Więc jak można powiedzieć że składki nie ma?
    Obamacare to nie jest emerytura, to taki NFZ właśnie
    z tym że prywantny a nie państwowy.

    Nie wiem.