  • 1. Data: 2009-09-08 19:02:53
    Temat: Warto zmienić procesor?
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Zastanawiam się, czy z okazji urodzin nie zmienić procesora. Obecnie mam
    Core Duo E6750. Reszta to:
    mobo - Foxconn P35A
    RAM - 4 GB Patriot LLK
    grafika - Sapphire HD4870 1 GB
    chłodzenie procka - Scythe Andy Samurai Master
    zasilacz - Tagan 430

    Czy zauważę różnicę w grach - do tego w 80% służy komputer - (oprócz
    pewnie GTA IV), jeśli wsadzę Quada Q9300-9550?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kobiety są błędem natury (...). Pełnym urzeczywistnieniem rodzaju

  • 2. Data: 2009-09-08 19:45:13
    Temat: Re: Warto zmienić procesor?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    sam porównaj. Wg mnie różnica nie będzie aż tak rewolucyjna.

    http://www.anandtech.com/bench/default.aspx?p=60&p2=
    75

    http://www.anandtech.com/bench/default.aspx?p=60&p2=
    50

  • 3. Data: 2009-09-08 20:50:19
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 21:02:53 +0200, Solar napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy zauważę różnicę w grach - do tego w 80% służy komputer - (oprócz
    > pewnie GTA IV), jeśli wsadzę Quada Q9300-9550?

    Jak do gier to nie bierz quada tylko coś E8xxx. Jak jeszcze podkręcisz to
    poczujesz różnicę. Jak bawisz się wideo lub grafiką to quad będzie na
    miejscu.

  • 4. Data: 2009-09-08 21:02:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-08 22:50:19 +0200, "Leszek K."
    <l...@n...pl> said:

    > Jak bawisz się wideo lub grafiką to quad będzie na
    > miejscu.

    Raczej video lub 3d, bo w 2d quad się na razie nie przyda.

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-09-09 07:40:49
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Solar pisze:
    > Core Duo E6750. Reszta to:
    > grafika - Sapphire HD4870 1 GB
    > Czy zauważę różnicę w grach - do tego w 80% służy komputer - (oprócz
    > pewnie GTA IV), jeśli wsadzę Quada Q9300-9550?
    W temacie gta - na Q9550 chodzi mi gta4 widocznie wolniej niz E5400
    podkreconym do ~3.4GHz (266 x 13.5), reszta stała - Msi na P45, 4GB,
    grafika 4780x2.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-09-09 12:08:02
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    BartekK pisze:
    > W temacie gta - na Q9550 chodzi mi gta4 widocznie wolniej niz E5400
    > podkreconym do ~3.4GHz (266 x 13.5), reszta stała - Msi na P45, 4GB,
    > grafika 4780x2.

    Witam
    Tak prywatnie.
    Jak sprawuje się ten tandem kart 4870?
    Czy jest to lepsze od np. jednego GTX 260?
    Można wynik np w teście 2006 ?