  • 61. Data: 2018-06-22 12:14:09
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 20:08:05 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
    > Ten wątek dotyczy niedawnej dyskusji o tym jaki wideorejestrator kupić.
    VR-110 w Kauflandzie dzisiaj widziałem po 39zł
    Kasa symboliczna a praktycznie nic więcej do rejestracji trasy nie trzeba

  • 62. Data: 2018-06-23 23:19:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-22 o 00:59, Budzik pisze:

    > Zgadujesz? Wiele to wyjasnia...
    > Doniczka zle zabezpieczona - mozna przynajmniej doszukiwac sie winy.
    > A co w przypadku kamienia?
    > Zbyt szybka jazda? Moze zarządka drogi pozostawił kamienie po jakims
    > remoncie?
    > A moze po prostu niezawiniony pech?

    Powiedz mi do czego zmierzasz? Sugerujesz abym poszedł do mojego
    ubezpieczyciela i powiedział mu, że jest głupi i nie ma prawa wypłacać
    mi pieniędzy z OC "sprawcy"? A jak mi wypłaci, to mam iść z tym do sądu?
    :-D :-D

    Co mi do tego jakie są przepisy ubezpieczeniowe? Nie jestem prawnikiem i
    kompletnie mnie one nie interesują, a wręcz nudzą. Nie cytowałem żadnych
    zapisów więc, nie udzielałem żadnych rad, więc co konkretnie komentujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 63. Data: 2018-06-24 10:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > ubezpieczyciela i powiedział mu, że jest głupi i nie ma prawa
    > wypłacać mi pieniędzy z OC "sprawcy"? A jak mi wypłaci, to mam iść z

    Ogolnie w zyciu szukam zdrowego rozsadku...
    Wiec zapomnij na chwile o przepisach (jakich?) i odpowiedz jak to widzisz
    na zdrowy rozsadek?
    Za co chcesz ukarac tego kto jechał przed toba?

> [...]
    > prawnikiem i kompletnie mnie one nie interesują, a wręcz nudzą. Nie
    > cytowałem żadnych zapisów więc, nie udzielałem żadnych rad, więc co

    Komentuję postawe pt gosc mi nic nie zrobił ale i tak wyciagne kase z
    jego OC plus naiwne przeswiadczenie, ze jak czynnik białkowy w biurze
    obsługi powiedział ze ci sie nalezy to ten fakt od razu implikuje taki
    krztałt przepisó ze ci sie rzeczywiscie nalezy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 64. Data: 2018-06-24 12:50:36
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-24 o 10:59, Budzik pisze:
> [...]
    > na zdrowy rozsadek?
    > Za co chcesz ukarac tego kto jechał przed toba?

    To kwestia ryzyka a nie winy. Tak odpowiada ubezpieczyciel, dlatego tak
    da się ściągnąć.

  • 65. Data: 2018-06-24 13:09:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > część ładowna jest zabudowana więc w lusterku wstecznym niczego nie widać.

    Honda Civic, normalny samochód, 3 lusterka, niby wszystko widać, no i
    któregos dnia już chcę cofać, rzucam okiem we wszystkie lusterka, OK
    czysto, no to wrzucam wsteczny i... w tym momencie w prawym lusterku
    widzę wychodzące zza samochodu dziecko. Jak ochłonąłem, to jeszcze tego
    samego dnia kupiłem czujniki cofania.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 66. Data: 2018-06-24 17:08:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-24 o 10:59, Budzik pisze:

    > Ogolnie w zyciu szukam zdrowego rozsadku...
    > Wiec zapomnij na chwile o przepisach (jakich?) i odpowiedz jak to widzisz
    > na zdrowy rozsadek?

    Słowo "sprawca" było w cudzysłowie i to komentowałem. Drugi aspekt
    pytania poniżej.

    > Za co chcesz ukarac tego kto jechał przed toba?

    Nie ukarać lecz skorzystać z usługi przymusowego ubezpieczenia, za którą
    wszyscy płacimy ciężkie pieniądze. Nie skorzystanie z tego z pewnością
    nie byłoby zdrowym rozsądkiem. Matką Teresą nie jestem by wyłącznie
    dawać ... choć i ona fortunę zebrała.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 67. Data: 2018-06-24 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > pewnością nie byłoby zdrowym rozsądkiem. Matką Teresą nie jestem by
    > wyłącznie dawać ... choć i ona fortunę zebrała.

    Suma sumarum jednak ukarzesz, bo ty dostaniesz nowa szybe a on zwyzki w
    polisie.
    Wiec sprawca w cudzysłowie a konsekwencje juz nie...
    Słabe to... i przyznaje ze ja tego nie rozumiem.

    Swoja szosa, kojarze jak ktos tu kiedys przytaczał inna sprawe ktora
    pokazywała dokładnie coś odwrotnego - ze bez winy nie ma sprawy z OC.
    Chodziło o takie sytuacje ze ktos np. zasłabnie za kierownicą i spowoduje
    wypadek.
    Czy do tej sytuacji tamte przepisy się nie odnoszą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 68. Data: 2018-06-24 19:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

> [...]
    > lusterku widzę wychodzące zza samochodu dziecko. Jak ochłonąłem, to
    > jeszcze tego samego dnia kupiłem czujniki cofania.

    Ja w busie oporcz czujników, mam tez specjalny brzeczyk, zeby
    zasygnalizowac pieszym, ze mogę ich nie widziec z tyłu.
    Niestety wielu osiołków to nie powstrzymuje zeby radosnie wchodzic za
    auto w czasie cofania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 69. Data: 2018-06-25 15:25:59
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > boczne. No więc kolega jeździ Citroenem Berlingo - część ładowna jest
    > zabudowana więc w lusterku wstecznym niczego nie widać.

    Czemu kolega nie ma czujników parkowania?

    --
    [ Yaris I FL 1.3 '04 & Hayabusa '00 & Yamaha YP-125R '07 ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 70. Data: 2018-06-25 15:28:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Tego nie zrobił. Pewnie teraz zacznie :-)

    Lub niech kupi kamerkę cofania.