  • Data: 2014-06-04 02:07:23
    Temat: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 538cb4c8$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > Dziwne że te problemy dotyczą tylko Android - iOS
    > i WP nie mają takich przypadłości.

    Zmieścisz dwugodzinny film 4K na 1 megabicie pod WP?
    Obrobisz fotkę stumegapikselową pod iOS mając 1 kilobajt RAMu?

    > Dla Android to tylko ułomny krewny Windows czy Linuks,
    > że o Maku nie wspomnę. Raczej nie do zastosowania do
    > poważniejszych operacji.

    Ciekawe, co w nim takiego ułomnego?
    Ważne są aplikacje, nie system.

    System musi być jedynie dostatecznie stabilny
    i musi dać dostęp do sprzętowych zasobów.
    W wypadku obróbki grafiki -- ten dostęp to
    (poza dostępem do CPU i RAM oraz GPU) zwykle
    czytanie i pisanie plików na peryferiach.

    Niby OpenGL itp. można wykorzystać do obróbki
    grafiki, ale:

    () ja na notebooku nie wykorzystuję
    () Android ma swoje GL.

    Odwrotnie -- to tablet (nie notebook z WXP) ostro używa karty
    graficznej w renderingu grafiki -- nawet/także w renderingu map.

    -=-

    Chyba każdy aparat fotograficzny (za wyjątiem ,,szczególnie prfosjonalnych'')
    obrabia fotki do JPG -- wg Ciebie w tych aparatach jest i86? ;) Może jest tam
    system operacyjny typu Windows/WinDOS? ;)

    > Mimo tego że telefon mi służy tylko do telefonowania,

    U mnie rzadko.

    > SMS-owania

    Odbieram sporo, ale nie wysyłam.

    > i nawigacji GPS.

    Korzystam z odbiornika GPS, ale nawigacje dla mnie to absurd.

    > To także coraz słabiej ze wzrokiem.
    > Chyba za dużo czasu spędzam przy kompie.

    Być może.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'