  • Data: 2014-05-28 17:57:23
    Temat: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 5385ecab$0$2245$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem, ale nowe samsungi tak maja.
    > Tylko glupio jakos i dzielenie dostepne dla kilkunastu programow raptem.

    Tak ,,podzielić'' to i ja potrafię.

    > Tylko zadnej mozliwosci sterowania tym - co ma dzialac, co nie ma.

    Łoj... Marudzisz... Steruję -- włączam zapis GPS lub wyłączam.
    Takoż z nagrywaniem otoczenia za pomocą mikrofonu. Gdy nie
    nagrywam -- mogę słuchać radia i to tej stacji, którą wybiorę.

    > No i moj stary SE, mimo ze zadnych aspiracji do smartfona nie mial, to trekbuddy
    rejestrowal, muzyczka grala, a ja sobie sms-y
    > pisalem ...

    > Ale co innego slyszec dwie nawigacje, a co innego slyszec i widziec :-)

    Trzeba by podzielić ekran.

    > Albo np przepisac do programu bankowego haslo z sms ...

    Są gotowe aplikacje czytające hasła -- ponoć
    nawet wstawiające gdzie trzeba. :) IMO nie ma
    potrzeby wpisywania hasła idącego za pomocą SMS.
    Te hasła są IMO potrzebne do współpracy z ,,komputerem''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'