    Date: Wed, 28 May 2014 11:47:14 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM

    W dniu 2014-05-27 15:05, AL pisze:

    > pierwszy telefon z androidem 1.6 - G1 (czyli nic wczesniejszego nie
    > bylo) miał 196MB dla uzytkownika :)
    > Po wgraniu Androida 2.2 (Cyjanogen) nawet dzialal OK pozbawiony wielu
    > wad wieku dzieciecego, ale problermem byla pamiec (coraz bardziej
    > doskwierala).
    > 3 lata wstecz kupilem wiec jego nastepce - G2 (HTC Vision, w PL znany
    > jako DesireZ). Na poczatku w miare OK, ale apetyt sie rozrastal i od
    > mniej wiecej roku coraz czesciej widze krecace sie koleczko
    > (oczekiwania), przelaczanie miedzy aplikacjami dziala z opoznieniem a
> [...]

    A eksperymentowałeś też z innymi systemami niż Android? Mnie jakoś tak
    kusi żeby następna słuchawka miała coś innego na pokładzie, w grę
    wchodzi Blackberry. bądź WP.
    Myślę że z tym Androidem to jak na razie trochę partyzantka, choćby po
    tym można tak oceniać że w nowym sprzęcie wszystko chodzi w miarę szybko
    i przewidywanie, w miarę użytkowania traci on większość swoich
    pozytywnych cech. Są i przypadki że te złe też może tracić. Dzisiajszy
    mój przypadek - telefon ma chyba już ponad pół roku. Od samego początku
    łapanie fixa GPS zajmowało mu parę minut. Dzisiaj włączam nawigację i
    jadę kawałek po parkingu, a tu sygnał że nawigacja ma już sygnał GPS! Po
    kilkunastu sekundach!! Kilkukrotne sprawdzenie i wygląda na to że długie
    łapanie fixa przez ten telefon to już historia. Nic nie robiłem -
    poprawa nastąpiła samoistnie..