  • 1. Data: 2010-01-28 09:49:21
    Temat: Warszawa - Olsztyn
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Witajcie,

    niestety muszę w dniu jutrzejszym wczesnym rakiem pokonać rzeczona w temacie
    trasę + powrót. Podróż pociągiem zajmie w jedną stronę 5 h a powrót prawie 7
    :-( Do tego nie mam za nic zaufania do PKP. Pytanie do osób posiadających
    doświadczenie w podróżowaniu DK7 w takich warunkach - z jaka prędkością
    bezpiecznie można ją przejechać ? Druga sprawa - jakie są szanse, że droga
    do jutra zostanie posypana/odśnieżona ? Na chwile obecną, obraz z webcamów
    nie zachęca do podróży samochodem :-(

  • 2. Data: 2010-01-28 11:14:43
    Temat: Re: Warszawa - Olsztyn
    Od: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>

> [...]
    > szanse, że droga do jutra zostanie posypana/odśnieżona ? Na chwile obecną,
    > obraz z webcamów nie zachęca do podróży samochodem :-(

    Rano lokalne radio donosiło, że jest korek na DK 51 między Olsztynkiem a
    Olsztynem, bo ciężarówki nie mogły podjechać pod wzniesienie
    W samym Olsztynku sypie od rana bardzo intensywnie.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-01-28 11:31:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> writes:

    > niestety muszę w dniu jutrzejszym wczesnym rakiem pokonać rzeczona w
    > temacie trasę + powrót. Podróż pociągiem zajmie w jedną stronę 5 h a

    E? Chyba ze doliczasz dojazd na stacje, bo pociag jedzie ponizej 4
    godzin (inna rzecz, ze przy takiej pogodzie pewnie sie spozni).

> [...]
    > jakie są szanse, że droga do jutra zostanie posypana/odśnieżona ? Na
    > chwile obecną, obraz z webcamów nie zachęca do podróży samochodem :-(

    Wyglada jak wyglada - swiezy opad, nawet dosc niezle rozjezdzony,
    sporo czarnego widac. Ja bym sie bardziej martwil, ze moze dosypac...

    W kazdym razie, jechac mozna, ale licz sie z tym, ze powoli.

    MJ

  • 4. Data: 2010-01-28 11:47:27
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości grup

    > E? Chyba ze doliczasz dojazd na stacje, bo pociag jedzie ponizej 4
    > godzin (inna rzecz, ze przy takiej pogodzie pewnie sie spozni).

    Niestety. Żeby być na 10.00 w Olsztynie musze wyjechać o 4:55 jakimś
    kombinowanym połączeniem TLK + przesiadka na coś tam jeszcze, które wg
    rozkładu zajmuje 4h 12 min + niemal pewne spóźnienie i właśnie dojazd na
    dworzec.

    > Wyglada jak wyglada - swiezy opad, nawet dosc niezle rozjezdzony,
    > sporo czarnego widac. Ja bym sie bardziej martwil, ze moze dosypac...

    No właśnie. Niby prognozy były w miarę OK ale teraz widzę, że się
    pogarszają.

    > W kazdym razie, jechac mozna, ale licz sie z tym, ze powoli.

    To jasne. Wystarczy jechać 60-70 i spokojnie będę szybciej na miejscu o
    powrocie nie wspominając. O ile nie dosypie ...