  • 21. Data: 2014-08-06 12:42:49
    Temat: Re: Warszawa-Gdańsk siódemką
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Teraz to dopiero będą korki...

    Dlaczego?
    Chcesz powiedziec, ze infrastruktura autostradowa nie poradzi sobie ze
    zwiekszonym ruchem pomimo tego, ze bramki nie beda juz blokowały?
    Gdzie przewidujesz wąskie gardła? Bo chyba nie na bramkach, gdzie przez 6
    przewezen trzeba przejechac ze zmniejszoną predkoscia...?

  • 22. Data: 2014-08-06 13:21:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-08-05 16:52, jerzu pisze:

    >Dzięki, brat jechał 3 tyg temu i też krótko stał więc w tygodniu te
    >prę min stania mi nie przeszkadza , ważne że nie 6h :)

    No wiesz, 20 minut stania na 150km powoduje ze nie bylo sensu za
    autostrade placic.

    Ja bym reklamacje zlozyl, w trybie sprzedazy konsumenckiej :-)

    J.

  • 23. Data: 2014-08-06 14:19:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-06 12:42, Budzik wrote:
> [...]

    > Gdzie przewidujesz wąskie gardła? Bo chyba nie na bramkach, gdzie przez 6
    > przewezen trzeba przejechac ze zmniejszoną predkoscia...?

    Na zjazdach - zobacz sobie co dzieje się na zjeżdzie na Łódź na darmowej
    A2 - samochody na prawym i awaryjnym. Dobrze że są trzy pasy, to
    przynajmniej na Poznań nie ma korka.

    Choć raczej na pewno będą mniejsze niż z bramkami.

    Shrek.

  • 24. Data: 2014-08-06 17:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > to przynajmniej na Poznań nie ma korka.
    >
    > Choć raczej na pewno będą mniejsze niż z bramkami.

    Rozumiem. Zobaczymy za kilka dni :)

  • 25. Data: 2014-08-06 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No wiesz, 20 minut stania na 150km powoduje ze nie bylo sensu za
    > autostrade placic.
    >
    > Ja bym reklamacje zlozyl, w trybie sprzedazy konsumenckiej :-)

    Przyszło mi to do głowy, zwłaszcza ze przytaczano znacznie dłuzsze czasy
    oczekiwania.

  • 26. Data: 2014-08-06 19:41:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

    > Wczoraj w TV pokazywali 7kę w okolicy Ostródy. Coś tam mówili o 12
    > kilometrowym korku, spowodowanym światłami w Ostródzie.

    To ja w piątek pojadę tak :)

    http://goo.gl/maps/GKEot

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 27. Data: 2014-08-06 21:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w
> [...]
    >przez 6
    >przewezen trzeba przejechac ze zmniejszoną predkoscia...?

    Korek bedzie od nasady Helu do Torunia :-)

    A powazniej - w gestym ruchu i autostrada sie korkuje,
    najpierw wszyscy jada 90, potem wystarczy chwila nieuwagi i jeden pas
    zablokowany.

    Nie jestem pewien na ile jest mozliwy taki scenariusz: ktos zwalnia,
    ktos za nim ostro hamuje, kolejny juz staje ... i zanim ruszy to fala
    postojow leci.
    W sumie mozliwe, ale ruch musi byc naprawde gesty ...

    J.

  • 28. Data: 2014-08-07 12:09:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-08-06 21:11, J.F. pisze:

    > Nie jestem pewien na ile jest mozliwy taki scenariusz: ktos zwalnia, ktos za nim
    ostro hamuje, kolejny juz staje ... i zanim ruszy to fala postojow leci.
    > W sumie mozliwe, ale ruch musi byc naprawde gesty ...

    Możliwe, możliwe, modelowaliśmy to kiedyś :)

  • 29. Data: 2014-08-07 15:38:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał
    >Możliwe, możliwe, modelowaliśmy to kiedyś :)

    Ale ile trzeba - ponad tysiac pojazdow na godzine jednym pasem ? Tyle
    bramki nie przepuszcza :-)

    Bo tak zasadniczo, jest korek, zwalniam staje, czekam az ten przede
    mna ruszy, ruszam .... jesli czas postoju mniejszy niz odstep miedzy
    pojazdami to korek sie zmniejsza.

    Te przykladowe 3.6s, to tak na granicy - jak na chwile przyhamowalem,
    to szybciej rusze, jak dluzej stalem to moge rzeczywiscie dluzej
    zwlekac,
    ale tez stojac widze przed soba od jednego do kilkunastu pojazdow, i
    moge widziec ze tu juz naprawde wszyscy ruszaja i noga na sprzegle
    czekac.
    Ale tez strata czasu to nie tylko postoj, hamowanie, rozpedzenie ...
    ale tu chyba wplyw bardziej skomplikowany ....

    J.

  • 30. Data: 2014-08-08 21:20:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > To ja w piątek pojadę tak :)
    >
    > http://goo.gl/maps/GKEot

    No już jestem nad morzem. Nie było tak tragicznie. Stałem tylko raz
    przed Nowym Dworem Gdańskim.

    --
    Piter