  • 11. Data: 2014-08-05 14:10:47
    Temat: Re: Warszawa-Gdańsk siódemką
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-08-05 14:03, Kamil 'Model' pisze:

    > No oczywiście, że Rusocin to tak. Ale jak ktoś sunie A1 już wcześniej
    > tam gdzi ejest darmowa, to i tak musi się przebić przez bramki w Toruniu
    > i tam są już spore korki. To samo w Lubiczu-Nowej Wsi dla wszystkich
    > którzy z Torunia chcą się dostać na A1.

    Ale zaraz - bramki Nowa Wieś to są pierwsze bramki opłat na A1 od strony
    Łodzi/Strykowa, a bramki/węzeł Lubicz to są drugie bramki (oraz wjazd na
    autostradę od Warszawy). Turzno to jest trzeci wjazd na płatny odcinek.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2014-08-05 14:18:22
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 14:10, LEPEK pisze:

> [...]
    > Łodzi/Strykowa, a bramki/węzeł Lubicz to są drugie bramki (oraz wjazd na
    > autostradę od Warszawy). Turzno to jest trzeci wjazd na płatny odcinek.

    Masz rację, co nie zmienia faktu, że i Tu i Tu masz korki.

  • 13. Data: 2014-08-05 16:52:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 05 Aug 2014 11:35:07 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Ja jadę w poniedziałek i liczę na to że spokojnie pojadę na Łódź i potem
    >już dalej na Gdańsk bez korków na bramkach.

    Jechałem w piątek, przy wjeździ na A1 w Toruniu stałem jakieś 45
    sekund. Wracałem w poniedziałek - 1 kilometr w 20 minut.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2014-08-05 16:56:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 05 Aug 2014 11:28:35 +0200, ".B:artek."
    <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    >Ale po co autostradą o tej porze roku? S7 ma praktycznie te same
    >parametry jezdne, do tego nie ma tam bramek, jest bezpłatna i się nie
    >korkuje.

    Wczoraj w TV pokazywali 7kę w okolicy Ostródy. Coś tam mówili o 12
    kilometrowym korku, spowodowanym światłami w Ostródzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-08-05 22:29:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-05 16:56, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Wczoraj w TV pokazywali 7kę w okolicy Ostródy. Coś tam mówili o 12
    > kilometrowym korku, spowodowanym światłami w Ostródzie.

    Przejeżdżałem przez Ostródę w poniedziałek około 12:30. Wtedy światła
    były już wyłączone a korek miał około 3 - 3.5 kilometra tylko od strony
    Warszawy i się rozładowywał powolutku jak mówili na CB.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2014-08-06 08:22:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 16:52, jerzu pisze:

    > Jechałem w piątek, przy wjeździ na A1 w Toruniu stałem jakieś 45
    > sekund. Wracałem w poniedziałek - 1 kilometr w 20 minut.

    Dzięki, brat jechał 3 tyg temu i też krótko stał więc w tygodniu te prę
    min stania mi nie przeszkadza , ważne że nie 6h :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-08-06 10:21:58
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Redir, widzę że masz chody u premiera.
    specjalnie dla ciebie bramki podniesie :)

  • 18. Data: 2014-08-06 10:47:45
    Od: gowit <w...@g...com>

    Usłyszałem w radio news że na autostradzie A1 do Gdańska w weckendy mają być otwarte
    bramki więc może przynajmniej korków przed nimi nie będzie.
    Tak ma być chyba do końca wakacji.

  • 19. Data: 2014-08-06 10:57:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello gowit,

    Wednesday, August 6, 2014, 10:47:45 AM, you wrote:

    > Usłyszałem w radio news że na autostradzie A1 do Gdańska w weckendy
    > mają być otwarte bramki więc może przynajmniej korków przed nimi nie będzie.
    > Tak ma być chyba do końca wakacji.

    Teraz to dopiero będą korki...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-08-06 12:11:09
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > Teraz to dopiero będą korki...

    hehe, no właśnie to samo pomyślałem, wszyscy będą walić na "darmową"
    autostradę