  • 1. Data: 2014-08-05 10:01:28
    Temat: Warszawa-Gdańsk siódemką
    Od: Redir <s...@y...pl>

    Witam,

    Ostatni raz drogą nr 7 jechałem w 2008r. Z tego co widzę na mapie
    przybyło trochę odcinków drogi ekspresowej. W najbliższą sobotę wybieram
    się nad morze i dopóki nie zobaczyłem co się działo na bramkach A1 w
    ubiegły weekend również chciałem jechać A2-A1, ale teraz poważnie
    zastanawiam się czy jednak nie wybrać DK7. Jeżeli bym pojechał siódemką
    to gdzie zjeżdżać w Gdańsku? Czy jest sens dopychać się do obwodnicy
    Trójmiasta? Punkt docelowy - Karwia - Ostrowo

    Pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2014-08-05 10:02:58
    Temat: Re: Warszawa-Gdańsk siódemką
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 05 sie 2014 o 10:01, Redir pisze:
> [...]
    > to gdzie zjeżdżać w Gdańsku? Czy jest sens dopychać się do obwodnicy
    > Trójmiasta? Punkt docelowy - Karwia - Ostrowo

    Z S7 wjeżdżasz płynnie w Obwodnicę Południową Trójmiasta, która jest
    S-ką (zobacz na Google albo Google Maps), a z niej wjeżdżasz na
    Obwodnicę Trójmiasta. Dalej Obwodnicą aż do końca i dalej bez zmian od
    2008 r. Droga ta ma kilka "wąskich gardeł", ale i tak jest lepiej niż w
    2008 r. i konkurencyjnie względem A2 i A1 - przynajmniej teraz w sezonie.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2014-08-05 10:10:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 10:01, Redir pisze:
> [...]
    > to gdzie zjeżdżać w Gdańsku? Czy jest sens dopychać się do obwodnicy
    > Trójmiasta? Punkt docelowy - Karwia - Ostrowo

    Jedź na Płońska i potem na Toruń, ominiesz zakorkowane bramki i potem
    już pognasz autostradą.

    https://goo.gl/maps/t4EDV

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-08-05 11:14:21
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 10:10, Chris pisze:

    > Jedź na Płońska i potem na Toruń, ominiesz zakorkowane bramki i potem
    > już pognasz autostradą.
    >
    > https://goo.gl/maps/t4EDV

    Tylko właśnie na bramkach w Toruniu straci bardzo dużo czasu. Lepiej
    pojechać kawałek dalej i wjechać dopiero na autostradę. Albo kierować
    się z Torunia na Olsztyn i w Turznie wjechać na autostradę (znikomy ruch
    na bramkach) lub kierować się na Gdańsk i wjechać dopiero w Nowych
    Marzach (ruch może trochę większy ale bez problemu).
    Ja praktykuje pierwszą opcję i wjeżdżam/zjeżdżam w Turznie. Bez stresu,
    korków.

  • 5. Data: 2014-08-05 11:19:19
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-05 11:14, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > Marzach (ruch może trochę większy ale bez problemu).
    > Ja praktykuje pierwszą opcję i wjeżdżam/zjeżdżam w Turznie. Bez stresu,

    A te korki nie są na zjeździe w Rusocinie? Zawsze wjeżdżam w Nowych
    Marzach i nigdy tam praktycznie nie czekam, a w Rusocinie i owszem,
    kilka razy w sezonie się zdarzyło.

  • 6. Data: 2014-08-05 11:28:35
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 05 sie 2014 o 11:14, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > Marzach (ruch może trochę większy ale bez problemu).
    > Ja praktykuje pierwszą opcję i wjeżdżam/zjeżdżam w Turznie. Bez stresu,

    Ale po co autostradą o tej porze roku? S7 ma praktycznie te same
    parametry jezdne, do tego nie ma tam bramek, jest bezpłatna i się nie
    korkuje. Jest to zresztą najkrótsza droga do Trójmiasta z Wawy.

    Nie rozumiem tego kombinowania z wjeżdżaniem/zjeżdżaniem z A1 w
    nietypowych miejscach, żeby tylko choć trochę pojechać autostradą. Co to
    da w porównaniu do trasy Płońsk-Mława-Ostróda-Elbląg ?

    --
    .B:artek.

  • 7. Data: 2014-08-05 11:35:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 11:19, twistedme pisze:

    > A te korki nie są na zjeździe w Rusocinie? Zawsze wjeżdżam w Nowych
    > Marzach i nigdy tam praktycznie nie czekam, a w Rusocinie i owszem,
    > kilka razy w sezonie się zdarzyło.

    Ja jadę w poniedziałek i liczę na to że spokojnie pojadę na Łódź i potem
    już dalej na Gdańsk bez korków na bramkach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-08-05 11:48:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-05 10:01, *Redir* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > to gdzie zjeżdżać w Gdańsku? Czy jest sens dopychać się do obwodnicy
    > Trójmiasta? Punkt docelowy - Karwia - Ostrowo

    Jechałem 2 razy ostatnio - ale oba w poniedziałki.
    Nawet wtedy tworzą się zatwardzenia - w okolicach południa w kierunku
    Gdańska a po południu w kierunku Warszawy. W sobotę przewiduję spory
    ruch i możliwe korki w Mławie i Ostródzie (chyba, że wyłączą światła
    przy McDonaldzie).
    Tak, czy inaczej chyba jednak lepiej jechać siódemką niż A1 moim zdaniem.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2014-08-05 14:00:34
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]
    > to gdzie zjeżdżać w Gdańsku? Czy jest sens dopychać się do obwodnicy
    > Trójmiasta? Punkt docelowy - Karwia - Ostrowo

    Witam,

    Generalnie to przyjmij, że w sobotę korki będą. Po prostu.
    Owszem - jest sens jechać siódemką, ona łączy się z obwodnicą Trójmiasta
    na węźle "Gdańsk Południe", więc nie trzeba nigdzie zjeżdżać (po prostu
    kierujesz się na Szczecin i jedziesz).

    Jeśli chodzi o to, gdzie te korki będą, to po pierwsze tam, gdzie będzie
    stłuczka / wypadek, no ale to może być wszędzie (a z powodu natężenia
    ruchu to będzie moment, jak się utworzą).
    Po drugie - na bramkach zjazdowych w autostrady w Rusocinie (czy tam
    Pruszczu - różnie to ludzie nazywają, w każdym razie chodzi o północny
    koniec A1 i bramki na niej). Z Warszawy nie ma sensu wbijać się na A1,
    żeby potem zjeżdżać przedostatnim zjazdem (na Tczew) - czasowo lepiej
    już jechać 7 / S7.
    Po trzecie - na północnym końcu obwodnicy Trójmiasta w Gdyni Chylonii i
    dalej w aż do Redy.
    Po czwarte - na obwodnicy Trójmiasta - na łączeniu S7 z S6 na węźle
    Gdańsk Południe.

    W sobotę bym pojechał tak:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,28,19.4808400,53.7
    442400?l=de4470de55b639ef

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2014-08-05 14:03:24
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > A te korki nie są na zjeździe w Rusocinie? Zawsze wjeżdżam w Nowych
    > Marzach i nigdy tam praktycznie nie czekam, a w Rusocinie i owszem,
    > kilka razy w sezonie się zdarzyło.
    No oczywiście, że Rusocin to tak. Ale jak ktoś sunie A1 już wcześniej
    tam gdzi ejest darmowa, to i tak musi się przebić przez bramki w Toruniu
    i tam są już spore korki. To samo w Lubiczu-Nowej Wsi dla wszystkich
    którzy z Torunia chcą się dostać na A1. Droga powrotna tak samo wygląda.
    Dlatego ja wolę pojechać kilka kilometrów dalej i w spokojnie wjechać na
    A1 w Turznie i wracając z Trójmiasta też wolę zjechać w Turznie. Tam
    jeszcze nigdy nie było korków. A tak to zjazd i wjazd w Toruniu
    (Lubicz/Nowa Wieś) zakorkowany i spokojnie godzinkę można postać... Jak
    jeszcze zjazd w Turznie nie był otwarty to 1,5h spędziłem na bramce
    zjazdowej w bardzo upalny dzień...
    A jak jedzie się z małym dzieckiem to taki zjazd jest zbawienny, bo
    dziecko potrafi nieźle dokuczyć w takim koreczku...
    Oczywiście sytuacja ma miejsce przeważnie w upalne weekendy, kiedy
    wszyscy jadą nad Bałtyk. W środku tygodnia "loos blues: na bramkach...