  • Data: 2014-08-05 14:00:34
    Temat: Re: Warszawa-Gdańsk siódemką
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-05 10:01, Redir pisze:
    > Witam,
    >
    > Ostatni raz drogą nr 7 jechałem w 2008r. Z tego co widzę na mapie
    > przybyło trochę odcinków drogi ekspresowej. W najbliższą sobotę wybieram
    > się nad morze i dopóki nie zobaczyłem co się działo na bramkach A1 w
    > ubiegły weekend również chciałem jechać A2-A1, ale teraz poważnie
    > zastanawiam się czy jednak nie wybrać DK7. Jeżeli bym pojechał siódemką
    > to gdzie zjeżdżać w Gdańsku? Czy jest sens dopychać się do obwodnicy
    > Trójmiasta? Punkt docelowy - Karwia - Ostrowo
    >
    > Pozdrawiam,
    > Radek

    Witam,

    Generalnie to przyjmij, że w sobotę korki będą. Po prostu.
    Owszem - jest sens jechać siódemką, ona łączy się z obwodnicą Trójmiasta
    na węźle "Gdańsk Południe", więc nie trzeba nigdzie zjeżdżać (po prostu
    kierujesz się na Szczecin i jedziesz).

    Jeśli chodzi o to, gdzie te korki będą, to po pierwsze tam, gdzie będzie
    stłuczka / wypadek, no ale to może być wszędzie (a z powodu natężenia
    ruchu to będzie moment, jak się utworzą).
    Po drugie - na bramkach zjazdowych w autostrady w Rusocinie (czy tam
    Pruszczu - różnie to ludzie nazywają, w każdym razie chodzi o północny
    koniec A1 i bramki na niej). Z Warszawy nie ma sensu wbijać się na A1,
    żeby potem zjeżdżać przedostatnim zjazdem (na Tczew) - czasowo lepiej
    już jechać 7 / S7.
    Po trzecie - na północnym końcu obwodnicy Trójmiasta w Gdyni Chylonii i
    dalej w aż do Redy.
    Po czwarte - na obwodnicy Trójmiasta - na łączeniu S7 z S6 na węźle
    Gdańsk Południe.

    W sobotę bym pojechał tak:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,28,19.4808400,53.7
    442400?l=de4470de55b639ef