  • 11. Data: 2005-08-23 15:30:13
    Temat: Re: Warszawa - Compinet - opinie?
    Od: m...@o...pl

    > wybacz ale nie zgadzam sie, korzystam juz ponad pol roku z symetrycznego
    > lacza 256 kbit/s wlasnie od takiego malego providera z podpoznanskiego
    > skorzewa, w tym czasie raz nie dzialala siec przez pol godziny bo cos
    > bylo nie tak ze stacj bazowa, a poza tym to o tej radiowce mozna mowic
    > tylko w superlatywach. uwazam ze wlasnie mali providerzy bardziej dbaja
    > o klienta bo strata kazdego z nich to zauwazalny uszczerbek w dochodach,
    > za to wielcy ISP jak chello a o tpsa juz nie wspomne maja gdzies
    > klientow

    tak? to co powiesz na moje 8 telefonow w ciagu 2 tygodni proszenia sie w
    compinecie o maila i ftepa ktore mam wkoncu zapewnione ? tak trudno bylo to
    zrobic ze az musialem maile po kilka razy wysylac i potem upominac sie o swoje?

  • 12. Data: 2005-08-24 07:21:20
    Od: "Marek Sagat" <m...@...pl>

    > zrobic ze az musialem maile po kilka razy wysylac i potem upominac sie o
    swoje?

    Aby w dobrym kierunku te maile wysłałeś ? ;)

    Ps. Przepraszam grupe, nie mogłem się powstrzymać.

    Marek Sagat

  • 13. Data: 2005-08-26 15:36:00
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jak to radiówka to niech w dupe se wsadzą.Tacy providerzy mali robia se jaja
    > z ciebie!

    Niezła opinia, jakiś dres ją pisał?

  • 14. Data: 2005-08-26 15:38:20
    Od: j...@p...onet.pl

    > O jedna osoba zadowolona z internetu radiowego to juz cos!
    > Pozdro

    Sorki ale ja też mam radiowy Internet nie od tej firmy, ale jestem zadowolony,
    bez przesady! Ludzie cedzcie słówka, moja matka nacieła się na kablowym
    internecie w rembertowie.Ma jakis szit do potegi, nie jest powiedziane ze radio
    jest ok, ani ze kabel ok.

  • 15. Data: 2005-08-28 04:40:32
    Od: "notera" <n...@o...pl>

    > Aby w dobrym kierunku te maile wysłałeś ? ;)
    >
    > Ps. Przepraszam grupe, nie mogłem się powstrzymać.

    Oczywiscie, na admin@compi... oraz info@compi... wiec musieli je dostac bez
    przesady, tylko nie chcialo sie bo maja inne rzeczy do roboty.

    tak wogole wystawie dokladna opinie o tym internecie z compinetu bo w
    poprzednim mailu jej nie opisalem. Rozczarowanie.... to najlepsze slowo na
    to wszystko z mojej strony. Internet radiowy nadal nie jest dopracowany.
    Zdarzaja sie czeste przerwy w dostarczaniu sygnalu, co pewien czas ginie
    siec i znow sie pojawia i dobrze jesli to trwa niewiele czasu (wczoraj w
    dzien kilka razy - w nocy dluga przerwa - dzis w dzien znow), problem malo
    istotny dla niedzielnego internauty ktory uruchomi swoj komputer od swieta i
    zechce sobie sprawdzic poczte przez www. Problem jest dokladnie widoczny
    kiedy chce sie np. zagrac w gre On-Line. Nie jest to przyjemne napewno sie
    zgodzicie jak nagle cie rozlacza (a jeszcze gorsza jak naprawde jest to cos
    waznego juz nie gra). Pozatym Compinet obcina transfery P2P to prawda, z
    poczatku bedziesz mial super, ale nie boj przytna cie odpowiednio. Dokladnie
    na to sie zlapalem sadzac z poczatku ekstra jest ten internet a tu po pewnym
    czasie krewa i problemy. Niestety jesli to bedzie tak chodzic to wracam do
    sieci z ktorej odszedlem na rzecz compinetu (dobrze ze umowa na czas
    nieokreslony), wcale tam nie jest drozej nawet taniej + 3x szybsze
    predkosci, niestety z limitem na sciagane dane ale jest to pryszcz biorac
    pod uwage ze to PEWNY internet ciagly i bez jakichkolwiek przerw.