  • 1. Data: 2004-02-03 19:23:12
    Temat: Warszawa - Compinet - opinie?
    Od: "jacintoo" <jacintoo@USUN_TOtlen.pl>

    Witam

    Moj kolega chce podlaczyc w Warszawie Internet, ale niestety w jego bloku
    zadna kablowka nie oferuje takiej mozliwosci,
    a tepsa za duzo chce...
    Pojawila sie oferta firmy Compinet.
    Czy ktos z Was korzystal/korzysta z ich uslug?
    Jakie macie zdanie na ich temat?
    Warto?

    Pozdrawiam
    jacintoo

  • 2. Data: 2004-02-03 19:46:58
    Temat: Re: Warszawa - Compinet - opinie?
    Od: owz <o...@N...pl>

    mOn Wt, 03 lut 2004 19:23:12 GMT, "jacintoo"
    <jacintoo@USUN_TOtlen.pl> wrote:

> [...]
    > a tepsa za duzo chce...
    > Pojawila sie oferta firmy Compinet.
    > Czy ktos z Was korzystal/korzysta z ich uslug?

    Zapytaj raczej na pl.internet.providers, wieksze sznanse ze ktos Ci
    odpowie.
    --
    owz
    X-News user

  • 3. Data: 2004-02-03 20:02:24
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    owz <o...@n...pl> wrote:
    > Zapytaj raczej na pl.internet.providers, wieksze sznanse ze ktos Ci
    > odpowie.

    A kiedy zostanie założona?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 4. Data: 2004-02-03 20:16:40
    Od: owz <o...@N...pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > A kiedy zostanie założona?
    >
    > p.

    Chodzilo mi o alt.pl.internet.providers oczywiscie :)

    --
    owz
    X-News user

  • 5. Data: 2004-02-06 18:15:00
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    Jak to radiówka to niech w dupe se wsadzą.Tacy providerzy mali robia se jaja
    z ciebie!

  • 6. Data: 2004-02-06 18:18:52
    Od: Maciej Anczura <s...@i...edu.pl>

    Tomek wrote:

    > Jak to radiówka to niech w dupe se wsadzą.Tacy providerzy mali robia
    > se jaja z ciebie!

    A jacy sobie nie robią?

    --
    sh

  • 7. Data: 2004-02-07 03:06:06
    Od: owz <o...@N...pl>

    Tomek napisal(a):

    > Jak to radiówka to niech w dupe se wsadz?.Tacy providerzy mali robia se jaja
    > z ciebie!

    wybacz ale nie zgadzam sie, korzystam juz ponad pol roku z symetrycznego
    lacza 256 kbit/s wlasnie od takiego malego providera z podpoznanskiego
    skorzewa, w tym czasie raz nie dzialala siec przez pol godziny bo cos
    bylo nie tak ze stacj bazowa, a poza tym to o tej radiowce mozna mowic
    tylko w superlatywach. uwazam ze wlasnie mali providerzy bardziej dbaja
    o klienta bo strata kazdego z nich to zauwazalny uszczerbek w dochodach,
    za to wielcy ISP jak chello a o tpsa juz nie wspomne maja gdzies
    klientow
    --
    *owz * o...@N...pl*
    *Poznań * SETI@home * aprmhh*

  • 8. Data: 2004-02-07 14:11:40
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    O jedna osoba zadowolona z internetu radiowego to juz cos!
    Pozdro

  • 9. Data: 2004-02-09 17:25:44
    Od: job95 <job95@_wyrzuc_op.pl>

    Tomek wrote:

    > Jak to radiówka to niech w dupe se wsadzą.Tacy providerzy mali robia se
    > jaja z ciebie!

    A co chesz od radia ? U mnie działa radio na 2,4 GHz, za to jak miałem
    Polpak 2Mb, to beznadziejnie działało, bo linia miała za dużą tłumienność i
    nawet 1Mb jednotorowo nie chiał działać.
    Jak zrezygnowałem, to dopiero zadzwonili z pytaniem dlaczego rezygnuję
    z tak zacnej usługi. Duży ISP też mi coś :(

  • 10. Data: 2005-08-23 15:26:02
    Od: m...@o...pl

    czesc shogu, masz tez na pawlinskiego compineta? przecie ty tam nie mieszkasz
    ale moze macie :)