  • Data: 2011-09-10 21:02:56
    Temat: Re: Warszawa - Bukareszt
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-10 12:04, Michał pisze:
    > Moim zdaniem jedynie słuszna trasa to:
    > - Warszawa- Barwinek- Koszyce- Miskolc- Debrecen- Oradea- Cluj Napoca- Sibiu-
    > Bukareszt.

    Dzięki, dzięki. Taką właśnie trasę mamy w planach. Pozostaje
    jeszcze tylko rozwiązanie przejazdu przez Słowację. Konkretniej
    to dalej poszukuję jakiejś konkretnej mapy. Te podane powyżej
    niestety nie są zbyt godne zaufania. Już na pewno nie michelin,
    na którym nawet S8 nie ma, które otwarto ponad pół roku temu.
    Targeo jest trochę lepsze, ale brakuje kawałka A8 z mostem
    Rędzińskim. Jednak to świeże, więc może nie ma co się zniechęcać.

    > Pewna, najkrótsza, najszybsza, mnóstwo LPG po drodze w Rumunii. W takim
    > wariancie- pod warunkiem ominięcia krótkich odcinków autostrad na Słowacji i
    > Węgrzech- nie potrzeba żadnych winien, oprócz rumuńskiej. W Rumunii LPG pod
    > dostatkiem wzdłuż głównych dróg.

    Jeśli D1 na Słowacji i M30/M3/M35 na Węgrzech to autostrady,
    to będzie to trudne. Trzeba by mocno zmieniać trasę. Jedziemy
    na 3 dni, więc może uda się załapać na jakąś tanią winietkę.
    W przeciwnym razie zamiast Presov, Koszyce i Miskolc, można
    jechać trasą Vranov Nad Toplu, Trebisov, Neiregyhaza, Debrecen.
    Jest krótsza o jakieś 25 km (~250 - ~225). Ja akurat jestem
    zdania, że lepiej dopłacić i sobie spokojnie jechać. Winieta
    Słowacka, to z tego co widzę 7 euro, czyli po 1 euro na osobę.
    Szkoda kombinować dla takiej "kasy". :] W Węgrzech chyba
    winieta będzie kosztował 1271 HUV czyli jakieś 18 zł. Też chyba
    nie ma co kombinować. Nie znalazłem tylko cen w Rumuni, tylko
    jakieś coś w stylu "za autostrady w rumuni 3EUR", więc nie biorę
    tego poważnie.

    > Nie wiem po co komu do głowy przychodził Budapeszt, a tym bardziej jazda do
    To Cavallinio, ale on z Poznania jechał, więc inna trasa.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)