  • Data: 2011-09-12 08:39:07
    Temat: Re: Warszawa - Bukareszt
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-11 23:58, AZ pisze:

    > Mala uwaga: ow swistek trzeba trzymac 1 rok (JEDEN rok) gdyby sie czasem
    > o niego upomnieli.

    Dobrze wiedzieć, tym lepiej mieć go na mailu. Z tego co widzę
    w Rumunii też można kupić e-roviniette przez internet. Zatem
    zostaje tylko kupienie winiety na Słowacji, ale z tym nie będzie
    problemu.

    Limity prędkości posprawdzane. Apteczka, gaśnica i trójkąt są,
    nawet jest kamizelka odblaskowa. Coś mi się kojarzy, że na Słowacji
    lepiej jechać bez GPSa na szybie. Jak z używaniem CB na tej trasie?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)