  • 31. Data: 2009-05-30 16:21:57
    Temat: Re: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 26, 10:41 pm, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > w tej na połczyńskiej płaciłem koło 15, na Hery jest drozej, ale dawno
    > nie mylem. ale kolo 20

    25zł.

    Michał

  • 32. Data: 2009-05-30 16:27:22
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 22, 12:34 pm, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > sam? jak nie sam, to na Hery myją. zawsze tam myłem. teraz w ogóle nie
    > myje. a jak sam to vis-a-vis Wola Parku (choć to raczej właśnie wola),
    > po drugiej strony górczewskiej są myjki.

    Byłem. Umyli super. Ale przesadzają z myjką ciśnieniową. Pomimo mojej
    prośby, człowiek z bliska ciągnął strumieniem wody po konsoli i
    kierownicy. Po myciu zaczęła skrzypieć dźwignia sprzęgła, musiałem
    rozkręcić i przesmarować. Nie wiem czy jeszcze pojadę tam z
    motocyklem.

    Michał

  • 33. Data: 2009-05-31 09:39:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    m...@v...iem.pw.edu.pl pisze:

> [...]
    > kierownicy. Po myciu zaczęła skrzypieć dźwignia sprzęgła, musiałem
    > rozkręcić i przesmarować. Nie wiem czy jeszcze pojadę tam z

    ja od razu prosiłem, żeby kerszerem mi po konsoli nie jechał, to i nie
    ruszał. gąbeczką umył wypłukał wężykiem.

    --
    gildor
    9'99

  • 34. Data: 2009-06-01 07:37:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ja od razu prosiłem, żeby kerszerem mi po konsoli nie jechał, to i nie
    > ruszał. gąbeczką umył wypłukał wężykiem.

    Kurwa, wirtualni motocyklisci. Nawet z konsolami jezdza na myjnie.
    Swoja droga to jaka masz? PS2?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 35. Data: 2009-06-01 11:21:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Kurwa, wirtualni motocyklisci. Nawet z konsolami jezdza na myjnie.
    > Swoja droga to jaka masz? PS2?

    nintendo. ja mam nintendo. chcesz pożyczyć?

    --
    gildor
    9'99