  • Data: 2009-05-22 10:33:41
    Temat: Re: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-22 12:10:25 +0200, m...@v...iem.pw.edu.pl said:

    > Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    > umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    > ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    Z tych blisko mojej części Bemowa: na przeciwko Wola Parku, przy Forcie
    Wola i na stacji BP na rogu Połczyńskiej i Dźwigowej. W pierwszej mam
    wrażenie licznik strasznie zapier%^& i monety starczają na krótko, w
    drugiej jeszcze nie wiem, bo myłem raz, zraz po serwisie i wyszło za
    fri (gościu chyba licznika nie podłączył ;-).
    Jak chcesz ręcznie, gąbką, to musisz ją sobie sam przynieść, bo to
    wszystko samoobsługowe, karczeropodobne.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco