  • Data: 2009-05-22 12:37:03
    Temat: Re: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: a...@d...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    > umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    > ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    ja myje wlasnie taka cisnieniowa ale czasami musze rozkrecic
    przelaczniki na kierownicy i wytrzec i posmarowac (tak raz w roku) bo
    np przycisk od dlugich swiatel nie zawsze dzialal.

    a jesli chcesz zeby Ci dopiescili recznie to naprawde polecam myjnie
    reczna na polczynckiej. jak jedziesz w strone ozarowa i mijasz
    szeligowska (seata i stacje benzynowa) to za jakies moze 100 m po
    prawej stronie jest myjnia reczna w podworku. kiedys mialem kilogram
    kleju po tankpadzie i z pol godziny myli zeby nie popsuc lakieru a
    zeby zeszlo. Myja bardzo dokladnie i znaja sie na tym. maja do kazdej
    czesci inna chemie :).

    pozdrawiam

    atlo fazer