  • 51. Data: 2013-03-13 13:58:38
    Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > i to są Twoje jedyne argumenty.

    LOL

    >Odpowiesz w końcu na pytanie?

    Jakie sieroto pytanie ?
    Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

    sz.

  • 52. Data: 2013-03-13 15:29:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:58:38 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > LOL

    > Jakie sieroto pytanie ?
    > Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

    "a skąd wziąłeś 50-52? bo dyskusja zaczęła sie od jeczenia jak to kiepsko
    będzie jak kierowcy będą mieć 67."

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2013-03-13 15:43:51
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-13 15:29, masti pisze:

    > "a skąd wziąłeś 50-52? bo dyskusja zaczęła sie od jeczenia jak to kiepsko
    > będzie jak kierowcy będą mieć 67."

    Ktoś na Policje i Straż pożarną zaczął mendzić że tak szybko odchodzą na
    emeryturę.

  • 54. Data: 2013-03-13 15:54:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 15:43:51 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > Ktoś na Policje i Straż pożarną zaczął mendzić że tak szybko odchodzą na
    > emeryturę.

    znowu uciekasz. typowe

  • 55. Data: 2013-03-13 16:02:41
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-13 00:19, ZIWK pisze:

    > Ja próbuje dyskutować - a twój brak argumentów i wulgaryzmy powodują że
    > jedyne co potrafisz to "a u was murzynów biją"...
    >
    > Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas
    > 65 lat.
    > W Szwecji bez specjalnych protestów właśnie podnoszą do 75...
    >
    > Tak wiem, zimno konserwuje a u tych wyzyskiwaczy po 70 to się już
    > młodnieje...

    Hitler też powiedział że żydzi źli i nikt nie dyskutował;/

  • 56. Data: 2013-03-13 16:25:04
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > znowu uciekasz. typowe

    Od czego?

  • 57. Data: 2013-03-13 18:33:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jak programista zaslabnie na stanowisku pracy, to program bedzie musial
    > dokonczyc inny programista, i ryzyka tu nie ma.
    > Jak kontroler zaslabnie, to do czasy zastapienia nikt nie kieruje
    > samolotami, i jest zle ..

    Jeśli wystarczy jeden kontroler na wszystkie lądujące samoloty a pilotów na
    każdy samolot potrzeba dwóch to widać nie ma problemu zasłabnięcia
    kontrolera

  • 58. Data: 2013-03-13 19:05:09
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > "a skąd wziąłeś 50-52? bo dyskusja zaczęła sie od jeczenia jak to kiepsko
    > będzie jak kierowcy będą mieć 67."

    Nie wazne skad. Nie musial byc akurat taki przedzial. Mogl byc inny ale nie kazdy !
    Pomysl troche.
    Chodzi o niestwarzanie precedensu do podwyzszania stale wieku dla specyficznych
    zawodow. Niestety jest ich duzo i to jest problem.
    Tu masz bardzo prosty i znany przyklad jak do tego podchodzi sie w naszym kraju:
    http://lotniczapolska.pl/Samolot-LOT-u-zatrzymany-na
    -Heathrow--Bo-piloci-byli-za-starzy,23592

    sz.

  • 59. Data: 2013-03-13 19:38:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 19:05:09 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Nie wazne skad. Nie musial byc akurat taki przedzial. Mogl byc inny ale
    > nie kazdy ! Pomysl troche.

    nie rozmawialiśmy o innym

> [...]
    > specyficznych zawodow. Niestety jest ich duzo i to jest problem. Tu masz
    > bardzo prosty i znany przyklad jak do tego podchodzi sie w naszym kraju:

    jest przymus pracy w zawodzie do końca życia?
    (sprawdzić czy nie Papież)