  • 31. Data: 2013-03-12 10:59:35
    Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Tuesday, March 12, 2013, 12:24:00 AM, you wrote:

    > o co Ty człowieku lobbujesz? O wcześniejsze emerytury dla kierowców?
    > Chyba Was wszystkich już pogięło... Moim zdaniem to powinni odebrać te
    > emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.
    > Po prostu aż mnie mierzi jak słyszę sugestie "zróbmy wcześniejsze
    > emerytury dla kierowców, oni mają taką trudną pracę" - a kto kurde nie
    > ma trudnej pracy?!

    Tu nie chodzi o trudną pracę tylko o bezpośrednie zagrożenie dla
    zdrowia i życia ludzi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2013-03-12 11:06:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 10:59:35 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Tu nie chodzi o trudną pracę tylko o bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia
    > i życia ludzi.

    ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy się nadaje są badania
    okresowe. Jeśli nie działają to trzeba je poprawić a nie robić
    wcześniejsze emerytury.

    To dla programistów też zróbmy wcześniejsze emerytury. bo jak się pomyli
    to może źle zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
    To jeszcze większe bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2013-03-12 11:29:39
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]
    > to może źle zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
    > To jeszcze większe bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi

    Inteligencją to ty nie grzeszysz w dalszym ciągu chłopie :)
    Systemy w samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

    sz.

  • 34. Data: 2013-03-12 11:41:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 11:29:39 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Inteligencją to ty nie grzeszysz w dalszym ciągu chłopie :) Systemy w
    > samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

    a wiesz co to jest to włochate co Cię gryzie w dupę?

  • 35. Data: 2013-03-12 12:27:06
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    hisjusz, Mon, 11 Mar 2013 16:37:52 +0100, pl.misc.samochody:

    > praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co
    > będzie robił?

    No patrz. A ja bym chętnie komuś zapłacił za wykoszenie trawnika przed moim
    domem, tylko chętnych do pracy brak.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 36. Data: 2013-03-12 13:17:14
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-12 00:24, PlaMa pisze:

> [...]
    >
    > Po prostu aż mnie mierzi jak słyszę sugestie "zróbmy wcześniejsze
    > emerytury dla kierowców, oni mają taką trudną pracę" - a kto kurde nie

    Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobrażasz sobie strażaka bez sił co w
    wieku 60 lat wyciąga Cie z 10 piętra płonącego mieszkania? Wyobrażasz
    sobie Policjanta z prewencji który za szmaty wyciąga z twego mieszkania
    20 letniego złodzieja co robi dziennie 200 pompek i okłada szpilkę?

    Ta! nauczyciele do 67 r pewnie już totalnie durnota będzie wychodzić z
    stamtąd, może najlepiej zamknąć szkoły, żadnych kosztów na szkolnictwo
    jak w afryce.Czym ziarnko za młodu nasiąknie... wystarczy popatrzeć co
    się teraz dzieje w szkołach gdzie każdy co ma więcej oleju w głowie i
    sił spierdala od zawodu bo gówniano płacą i nie ma żadnego posłuchu w
    społeczeństwie bo gówniane ciuchy noszą za swoją gównianą płacę.

  • 37. Data: 2013-03-12 13:20:03
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-12 11:06, masti pisze:

    > ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy się nadaje są badania
    > okresowe. Jeśli nie działają to trzeba je poprawić a nie robić
    > wcześniejsze emerytury.

    Te mądrala. Patrz jak mięso badają co je jesz
    http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Wynik-prowokac
    ji-dziennikarskiej-weterynarz-przyjal-prezent-od-zak
    ladow-Viola,wid,15404658,wiadomosc.html?ticaid=11037
    5
    dziś PINIĄDZ kochany rządzi kilka złotych i wiele kupisz. Widział ja
    ostatnio że nawet dowód osobisty z wpisami w systemy można kupić za
    przystępną cenę 10 000 pln więc o czym ty mówisz?!

    > To dla programistów też zróbmy wcześniejsze emerytury. bo jak się pomyli
    > to może źle zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
    > To jeszcze większe bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi

    Tacy co to robią zarabiają taki hajs że pier#$# emeryturę w "" rozejrzyj
    się po ogłoszeniach prasowych CHOPAK!

  • 38. Data: 2013-03-12 13:20:59
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > a wiesz co to jest to włochate co Cię gryzie w dupę?

    To się Pan ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy.

  • 39. Data: 2013-03-12 13:34:00
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > hisjusz, Mon, 11 Mar 2013 16:37:52 +0100, pl.misc.samochody:

    > No patrz. A ja bym chętnie komuś zapłacił za wykoszenie trawnika przed moim
    > domem, tylko chętnych do pracy brak.

    Daj ogłoszenie na gumetree zobaczysz ilu chętnych zgłosi się do
    strzyżenia trawnika. Wiem bo dawałem ogłoszenia do pracy, na 10
    dzwoniących (w ciągu 30 minut od pojawienia sie ogłoszenia) do pracy
    przychodziło 8 -2 zwykle marudy.80% skuteczności uważam za niezły wynik.

  • 40. Data: 2013-03-12 14:21:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 13:20:59 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > To się Pan ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy.

    powiedział ktoś nieznający jednego z najstarszych memów usenetu.