  • 11. Data: 2013-03-11 17:18:33
    Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-11 16:49, hisjusz pisze:
    > Tak! Pół załogi, co dożyła do 65r życia będzie sprzątać zajezdnie. Może
    > zostać również bezdomnym i żywic się w Caritasie.
    Caritas?? Może w zimie. Przecież jest szczaw i mirabelki :->

    Maciek

  • 12. Data: 2013-03-11 17:34:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-11 16:56, hisjusz pisze:
    > Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twoją
    > rodziną na pokładzie?;] najlepiej w długą trasę;]

    Cóż, mój dziadek czy ojciec to już dawno w lepszym świecie, ale
    teść jak najbardziej jeździ i ma więcej lat niż 67. Mistrzem kierownicy
    nie jest, ale spokojnie - daje radę.

  • 13. Data: 2013-03-11 17:35:08
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 17:18, Maciek pisze:
    > Caritas?? Może w zimie. Przecież jest szczaw i mirabelki :->

    o!

  • 14. Data: 2013-03-11 17:35:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:56:32 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

> [...]
    osc.html

    > Czy ty masz takie same możliwości ciała jak 15 latek? Zrobisz tyle
    > pompek? Pobijesz szpilkę?Zapytaj Gołoty czemu już nie boksuje jak za
    > dawnych lat;]

    pytałem Cię o porównanie między 65 a 67. bo teraz mając 65 mogą. A od
    odsiewania są badania okresowe

> [...]
    >
    > Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twoją
    > rodziną na pokładzie?;] najlepiej w długą trasę;]

    tak, moja matka ma trochę więcej i jeździ z moimi dziećmi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2013-03-11 17:41:16
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Cóż, mój dziadek czy ojciec to już dawno w lepszym świecie, ale
    > teść jak najbardziej jeździ i ma więcej lat niż 67. Mistrzem kierownicy
    > nie jest, ale spokojnie - daje radę.

    Stryj mojej zony ma 83 i tez jeszcze wsiada do auta, ale nie wozi 100 osob w
    autobusie.

    sz.

  • 16. Data: 2013-03-11 17:43:22
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 17:35, masti pisze:

> [...]
    > odsiewania są badania okresowe

    > tak, moja matka ma trochę więcej i jeździ z moimi dziećmi

    Tak w 600 km trasy zapewne jeździ z tymi dziećmi a z rana robi 50 pompek
    na lewej ręce i 50 na prawej.

  • 17. Data: 2013-03-11 17:45:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 17:43:22 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > Tak w 600 km trasy zapewne jeździ z tymi dziećmi

    tak.

    >a z rana robi 50 pompek
    > na lewej ręce i 50 na prawej.

    nie i nigdy nie robiła

    a odniesiesz się do 65/67? Czy będziesz konsekwentnie unikał bo to
    niewygodne?

  • 18. Data: 2013-03-11 17:54:57
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Tak w 600 km trasy zapewne jeździ z tymi dziećmi

    >tak.

    Hehe, do odwaznych swiat nalezy :)

    >a jak ma 65 to się to jakoś znacząco różni?

    > a odniesiesz się do 65/67? Czy będziesz konsekwentnie unikał bo to
    > niewygodne?

    ROTFL Uwazasz, ze roznica w wydolnosci organizmu miedzy 50 a 52 latkiem jest taka
    sama
    jak miedzy 65 a 67 latkiem ?

    sz.

  • 19. Data: 2013-03-11 18:02:44
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 17:41, szufela pisze:

    > Stryj mojej zony ma 83 i tez jeszcze wsiada do auta, ale nie wozi 100
    > osob w autobusie.
    >
    > sz.

    Koło mnie tez jest facet który ma powyżej 70 lat, prawo jazdy z z
    uprawnieniami do jazdy autobusami i wsiada za kierownicę osobówki.
    Widziałem go już w akcji jak skręcają w prawo z lewego pasa lądował na
    prawym, i tylko refleks kierowcy jadącego na prawym powstrzymał od
    wypadku. Gdy zapala swojego Poloneza zawsze się dziwie jak to się
    jeszcze nie rozpadło. Odpala wóz i daje od razu na max obroty. Ledwo
    chodzi ale jeździ. Więc się da, pewnie!

  • 20. Data: 2013-03-11 18:10:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-11 17:14, J.F pisze:
    > Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości
    (...)

    > Kto wie ...

    Mogło tak być.

    Poniżej linki do wypadku bardziej spektakularnego (o tym na grupie
    nie było, przecież to nie sensacja):
    http://www.tvsierpc.pl/36,187-dramat_w_studziencu.__
    ____________zmarla_druga_dziewczynka..html
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/studzieniec-paulink
    i-zginey-jadac-na-konkurs_311217.html

    Kto zna miejsce to wie, że oznakowanie stosowane jest, a ludzie
    jeżdżą różnie (mimo tego, że widać jak na dłoni, że zwolnić warto).
    Szkoda mi dzieciaków i rodziców.