  • 251. Data: 2012-08-02 12:15:26
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Publikacji n/t badan o ktorych twierdzisz, ze naukowcy ukrywaja analizowane dane.
    ... nie ukrywaja, nie rozumiemy sie, na swiecie dane zbierane z roznych
    sond/teleskopow
    sie udostepnia po jakism czasie, patrz hubble. U nas sie tego nie robi. Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 252. Data: 2012-08-02 12:37:57
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, August 2, 2012 11:15:26 AM UTC+1, Adam Przybyla wrote:

    > ... nie ukrywaja, nie rozumiemy sie, na swiecie dane zbierane z roznych
    sond/teleskopow

    > sie udostepnia po jakism czasie, patrz hubble. U nas sie tego nie robi.

    Z tym, ze w Polsce naukowcy nie sa tak dobrzy w popularyzacji swojej pracy, moge sie
    zgodzic. Ale to sie powoli zmeinia.

    RW

  • 253. Data: 2012-08-02 13:11:36
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Z tym, ze w Polsce naukowcy nie sa tak dobrzy w popularyzacji swojej pracy, moge
    sie zgodzic. Ale to sie powoli zmeinia.
    ... myslisz popularyzacje, ktora wymaga wiedzy i otwartosci, z dostepem do danych,
    co juz jakiejkolwiek wiedzy nie wymaga, wymaga tylko podjecia decyzji. Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 254. Data: 2012-08-02 14:37:11
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, August 2, 2012 12:11:36 PM UTC+1, Adam Przybyla wrote:

    > ... myslisz popularyzacje, ktora wymaga wiedzy i otwartosci, z dostepem do danych,
    >
    > co juz jakiejkolwiek wiedzy nie wymaga, wymaga tylko podjecia decyzji. Z powazaniem

    Wymaga przede wszystkim wlozenia wysilku w udostepnienie danych, np. na stronie WWW.

    RW

  • 255. Data: 2012-08-02 17:06:21
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Wymaga przede wszystkim wlozenia wysilku w udostepnienie danych, np. na stronie
    WWW.
    ... to nie XX wiek, takei rzeczy porafi zrobic pierwszy lepszy licealista
    z pojedynczym komputerem ... Jesli taki bylby problem ... Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 256. Data: 2012-08-07 15:57:13
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: " kenbote (i meant kenobi) :O" <f...@N...gazeta.pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Dobrze fir. Cos z twej ulubionej dziedziny (czyli assyflera):
    >
    > Jakie widzisz mozliwosc optymalizacji standardowej
    > "ramy" precedury w C w x86.
    >
    > Czyli czym zastapic "slynne":
    >
    > push bp
    > mov bp, sp
    > mov ax, [bp+2]
    > mov cx, [bp+4]
    >
    > pop bp
    > ret

    teraz jest era 64-bit choc ja jestem opozniony i zajmuje sie
    jeszcze 32-bit

    pozatym raczej nie mov ax, [bp+2] bo [bp+2] to bylby tu
    raczej adres powrotu nie pierwszy arg