  • 131. Data: 2012-07-26 12:29:18
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    > W tym momencie wykraczasz już poza zwykłą religijność i wchodzisz w obszar
    fundamentalizmu.
    > Są na przykład religie, które nakazują się myć. Mogę ich nie wyznawać, mogę ich
    nawet nie lubić,
    > ale czy to znczy, że mam chodzić brudny?

    Współczuje Ci, ze potrzebowales az religii aby osiagnac ten skutek.
    Mnie wystarczylo wlasciwe wychowanie w wieku 2-3 lat

    AK

  • 132. Data: 2012-07-26 12:30:40
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Dobrze fir. Cos z twej ulubionej dziedziny (czyli assyflera):
    >
    > Jakie widzisz mozliwosc optymalizacji standardowej
    > "ramy" precedury w C w x86.
    >
    > Czyli czym zastapic "slynne":
    >
    > push bp
    > mov bp, sp
    > mov ax, [bp+2]
    > mov cx, [bp+4]
    >
    > pop bp
    > ret
    >
    > aby bylo szybciej i/lub krocej i/lub lepiej
    >
    > PS: Prosze o wersje dla 286, 386sx i 386

    pisalem cala mase na ten temat, mozna zrobic modyfikatory
    auto, register i static dla argumentow funkcji, ta wersja powyzej
    to jest ciezkie auto, przez static mozna pisac przez bezposrednie
    przypisania a przez register tez wiadomo - nie chce mi sie
    jednak teraz o tym drugi raz klepac ;-) jak cos to wole
    kombinowac nad nowymi pomyslami (ostatni to pojecie fibry)

    - tymczasowo jednak mam wakacje ;-) i nie mam na to checi
    mozliwe ze wroce do tematu dopiero na jesieni, a jak mowilem
    wogole nie jestem przekonany czy chce mi sie tu dalej pisac
    bo poziom wiekszosci klikaczy jest tu zbyt marny jak na moj gust
    (na razie jednak nie mowie nie)

  • 133. Data: 2012-07-26 12:47:03
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    AK <n...@n...com> napisał(a)

    > Da sie i bez angielskiego (nie znam go do dzisiaj i juz chyba nie poznam...).

    Podziwiam, szczerze.
    Ale nie wyobrażam sobie.
    Ja juz jestem stary 40+ i pamięć mam już słabą, nawet nie próbuję czytac
    dokumentacji - zresztą też zwykle po angielsku. Jak nie wiem jak coś
    zrobić, to Google zawsze wie, ale po angielsku.

    --
    Tomek

  • 134. Data: 2012-07-26 12:56:01
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > pisalem cala mase na ten temat, mozna zrobic modyfikatory
    > auto, register i static dla argumentow funkcji,

    Tylko ze ta "cala masa" to kompletnie inny temat.
    Nie mowilem o zmianie sposobu przekazywania
    parametrow funkcji, lecz o zmianie/optymalizacji
    w/w "ramy"dobierania sie do tych parametrow (parametry
    niech zostana przekazywane "standardowo" na stosie)

    PS: Poza tym probowalem potraktowac Twoj tekst MASMem i
    rzucil samymi syntaxami. Fir _ to ma dzialac_, a nie tylko ma byc
    o tym "slychac" !

    AK

  • 135. Data: 2012-07-26 13:00:31
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :) [OT]
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał:

    > Ale nie wyobrażam sobie.

    Cos tam umiem ale..., nie pogadam... :( W szkolach mialem tylko ruski..

    > Ja juz jestem stary 40+ i pamięć mam już słabą, nawet nie próbuję czytac
    > dokumentacji

    Ha ! Poczekaj na 55++ to zobaczysz jak wygllada "siadanie" pamieci ;)

    PS: Wk..l mnie Twoj wiek nie na zarty :(
    Powiedz jeszcze zes Waszec szuply to juz calkiem mnie pograzysz ;)

    AK

  • 136. Data: 2012-07-26 13:07:09
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Thursday, 26 July 2012 11:22:30 UTC+1, AK wrote:

    > Wszystko zalezy..
    > Wszystko zalezy jaka jest/byla ta szkola srednia.
    > Ja w szkole sredniej mialem rownania rozniczkowe (choc na innym przedmiocie niz
    matematyka).

    Skoro to MIT, to zapewne amerykańska. W opisie, który znalazłem, stało
    'pre-calculus', czyli jak rozumiem bez limesów, pochodnich, całek i
    różniczek.

  • 137. Data: 2012-07-26 13:11:47
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Thursday, 26 July 2012 11:29:18 UTC+1, AK wrote:

    > Wspóczuje Ci, ze potrzebowales az religii aby osiagnac ten skutek.
    > Mnie wystarczylo wlasciwe wychowanie w wieku 2-3 lat

    Za to najwyraźniej chorowałeś na świnkę, jak twoja klasa w podstawówce miała czytanie
    ze zrozumieniem.

  • 138. Data: 2012-07-26 13:17:38
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    > Za to najwyraźniej chorowałeś na świnkę

    Mnie świnka minęła, a Tobie Lisp nie :)
    Fakt, że cieżko dobrać lekarstwo na fanatyzm (dys)funkcyjny.

    AK

  • 139. Data: 2012-07-26 13:50:22
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał:

    > Ale nie wyobrażam sobie.

    Coś tam umiem ale..., nie pogadam... :( W szkołach miałem tylko ruski..

    > Ja juz jestem stary 40+ i pamięć mam już słabą, nawet nie próbuję czytac
    > dokumentacji

    Ha ! Poczekaj na 55++ to zobaczysz jak wygląda "siadanie" pamięci ;)

    PS: Wk..ił mnie Twój wiek nie na żarty :(...
    Powiedz jeszcze, żeś Waszeć szczupły to już całkiem mnie pogrążysz ;)

    AK

  • 140. Data: 2012-07-26 13:51:25
    Od: "AK" <n...@n...com>