  • 1. Data: 2010-04-21 11:36:46
    Temat: Walnięcie w krawężnik
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    Skoda Felicia 1.9D

    Przywaliłem mocno w krawężnik (zjeżdzając z niego). Efektem jest że przy
    jeździe czuję wyraźny pęd powietrza od rączki skrzyni biegów. Jeszcze ne
    wiem czy coś kapie - będę wiedział za kilka godzin.

    Czy przy założeniu że nic nie będzie kapać, można trochę poczekać (ok 3
    miesiecy) z naprawą, czy trzeba naprawiać jak najszybciej? Pytam bo mam
    w tej chwili dośc napiętą sytuację finansową i wolałbym uniknąć zbędnych
    wydatków.

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2010-04-21 12:13:49
    Temat: Re: Walnięcie w krawężnik
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Adam Kłobukowski pisze:
> [...]
    > miesiecy) z naprawą, czy trzeba naprawiać jak najszybciej? Pytam bo mam
    > w tej chwili dośc napiętą sytuację finansową i wolałbym uniknąć zbędnych

    Wróżka jest na urlopie, a szklana kula w serwisie.
    Oczekujesz odpowiedzi że nic się nie stało i że możesz jeździć. Jeżeli
    jednak coś się stało to będziesz mieć czyste sumienie i zwalisz na grupę.

    Co do pędu powietrza to zmień ustawienie nawiewów.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2010-04-21 12:15:27
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

> [...]
    > jednak coś się stało to będziesz mieć czyste sumienie i zwalisz na grupę.
    >
    > Co do pędu powietrza to zmień ustawienie nawiewów.
    Przy "rączce skrzyni biegów"? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-04-21 12:22:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Przy "rączce skrzyni biegów"? :-)

    Nawiew na nogi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-04-21 12:39:57
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 21.04.2010 12:13, Rafał pisze:

    > Wróżka jest na urlopie, a szklana kula w serwisie.
    > Oczekujesz odpowiedzi że nic się nie stało i że możesz jeździć. Jeżeli
    > jednak coś się stało to będziesz mieć czyste sumienie i zwalisz na grupę.

    Moja też jest chwilowo poza zasięgiem sieci, dlatego się pytam ;) Jakbym
    znał więcej szczegółów to bym podał.

    Oczywiście że nie będę zwałał na grupę, i nie oczekuję jakiejś 100%
    odpowiedzi. Jestem osobą racjonalną, więc będę zwalał bezpośrednio na
    Ciebie ;)

    Adam Kłobukowski

  • 6. Data: 2010-04-21 12:42:02
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 21.04.2010 12:22, kamil pisze:

    > "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in
    > message news:hqmj7v$8mv$1@news.onet.pl...

    No, ta, wajcha co nią reguluję czy jechać do produ czy do tyłu i tym
    podobne ;)

    > Nawiew na nogi?

    Na nogi to nie, conajwyżej na łokieć ;)

    Adam Kłobukowski

  • 7. Data: 2010-04-21 12:52:59
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Podjedź na jakąś stacje diagnostyczną, za nie wielką opłatą (ja płaciłem 20
    PLN za sprawdzenie zawiechy w Logance na stacji diagnostycznej Renault w
    Lublinie) dowiesz się od diagnosty co i jak.