    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Waga 150kg domowej roboty
    Date: Sun, 08 Dec 2013 17:30:09 +0100

    W dniu 08.12.2013 o 16:24 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    >
    > Nie sądzisz że robiąc taki pomiar kilkanaście razy dziennie od 40 lat
    > dobry lekarz jest w stanie rozpoznać pacjenta z nadciśnieniem od
    Wiesz może w hameryce tak, ale nie u nas, ja wiem jakie mam ciśnienie a
    lekarzowi wychodzi zawsze że mam 120/70 a to jest nieprawda.

    > takiego zdrowego bardzo dobrze spuszczając ciśnienie szybciej niż ty,
    > a to czy masz 150/90 czy 151/91 nie ma absolutnie znaczenia bo
    > masz mieć 115/60 :-)
    Mówimy o błędzie większym niż mają ciśnieniomierze, tym bardziej że zanim
    pojawiły sie nadgarstkowe to mierzyłem rekawowym z mechanicznym manometrem
    i słuchawkami i doskonale wiem jak się mierzy i jakie błędy można popełnić.

    --

    Pozdr
    Janusz