  • Data: 2013-12-14 22:34:42
    Temat: Re: Waga 150kg domowej roboty
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2013 o 23:09 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message

    > A jakie masz?
    Teraz mniejsze 105-110/65, ale tak z 10 lat temu normalnie miałem ponad
    140, mierzone na kilku ciśnieniomierzach wtedy jeszcze normalnych, a
    lekarze nie widzieli problemu, jest ok zawsze słyszałem, aż w końcu
    trafiłem na porządnego lekarza który powiedział że nie jest ok. Zmieniłem
    dietę i ciśnienie się obniżyło.
    120/70 to teraz mam jak kawę wypiję i czuję sie tak 'nabuzowany' że aż mi
    w uszach szumi.

    > Ale lekarz nie jest zainteresowany pomiarem dokładniejszym...
    > On chce postawić diagnozę: masz lub nie masz nadciśnienia.
    > Albo sprawdzić czy zaaplikowane lekarstwo działa wystarczająco
    > dobrze lub czy trzeba zwiększyć dawkę. To czy jest 120 czy 122
    > naprawdę nie ma absolutnie żadnego znaczenia w diagnozie.
    Ale on nawet nie jest w stanie takiej różnicy zobaczyć, dokładność odczytu
    ciśnieniomierza rtęciowego jest na takim poziomie a i to trzeba się
    odpowiednio przyjżeć aby błędu paralaksy nie było. Z tego co widzę to oni
    jak osiągną +-20mm to to jest max ich możliwości :)

    --

    Pozdr
    Janusz