  • Data: 2023-12-27 18:16:12
    Temat: Re: Waga
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Nada się taka waga (z tą funkcjonalnością) do pomiaru siły zrywającej?

    IMO nie.

    Robiłem elektronikę do wagi na belkach tensometrycznych. To są bardzo
    malutkie sygnały, musiałem zrobić konkretne filtrowanie, żeby wynik nie
    skakał (plus średnią kroczącą).

    Patrząc na te wszystkie wagi, to jest tam podobnie. Ale sprawdź. Uderz w
    wagę. Krótki impuls. Zobacz co pokaże.

    --
    - Co jest czarne, podskakuje i strzela iskrami?
    - Trzymiesięczne dziecko, które przegryzło kabel od telewizora