  • 11. Data: 2010-02-13 12:18:14
    Temat: Re: WPP 2010
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-13 09:44:46 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Mi zawsze do tępego łba kładziono, że obraz ma się bronić bez opisów.

    No to śmiało możesz do śmieci wyrzucić z 3/4 zdjęć z Magnum Photos (z
    ich najlepszych czasów), bo po pozbawieniu ich kontekstu, to często
    zwykłe pstryki zrobione bez polotu, techniki czy nawet głębszego
    zastanowienia.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-02-13 23:48:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal
    ://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_phot
    ogallery&task...

> [...]
    > zburdelizowany.
    >
    > Ale , ktos kto byl w tamtym rejonie , zna tamtejsza sytuacje
    > polityczna , sytuacje kobiet choc w przyblizeniu zrozumie natychmiast
    > jaki potezny ladunek tresciowy kryje sie w tym przekazie.
    > na jaki niezwykly tam akt odwagi zdobyla sie ta kobieta
    >
    > To jest tak jak z trudna muzyka , w kazdym kolejnym odsluchaniu ,
    > odkrywymy cos nowego , coraz to nowe piekno, coraz to nowe wartosci -
    > i im dluzej je odkrywamy , tym trwalej pozostaja w nas.
    >
    > To zdjecie jest potezne , trza je zobaczyc pare razy.

    Patrze.
    Patrze.
    Patrze.
    Patrze.
    Nadal nic.
    Gówno od pierwszego wejrzenia.

    adam

  • 13. Data: 2010-02-14 08:50:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-13 13:18:14 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > No to śmiało możesz do śmieci wyrzucić z 3/4 zdjęć z Magnum Photos
    A będzie to jakaś wielka strata dla świata?

    > (z ich najlepszych czasów), bo po pozbawieniu ich kontekstu, to często
    > zwykłe pstryki zrobione bez polotu, techniki czy nawet głębszego
    > zastanowienia.
    Bo takimi są.
    Tylko czy gdzieś w jakiejś ustawie jest napisane, że w raku ma powstać
    25 wybitnych dzieł?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-02-14 08:56:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-13 13:01:10 +0100, XX YY <f...@g...com> said:

    > to zdjecie dla nas europejczykow nic nie znaczy.
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest WPP, a nie IPP*

    > To zdjecie jest potezne , trza je zobaczyc pare razy.
    och so.

    *Iranian Press Photo