  • Data: 2012-05-23 10:02:48
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 May 2012 02:49:51 +0200, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    wrote:
    > Ajfon zawsze posiadał więcej funkcji. Android zaczął go doganiać
    dopiero w
    > 2010r. Świat smartfonów nie zaczął się od HTC Desire, jak się
    gimnazjalistom
    > wydaje.

    Jak iphone1 wchodził to nawet androida na rynku nie było więc nie
    wyjezdzaj z porównaniem z androidem.
    Wtedy Ip1 nie miał podstawowych funkcji jakie miała przeciętna
    słuchawka SE i to funkcji podstawowych, ktore wykorzystywał każdy
    rozgarnięty user: brak przesyłania plików przez bluetooh, brak mms,
    brak wysłania wizytówek, brak lampy blysk , brak radia fm.
    To ze ip miał rewolucyjny interfejs nie broni go przed faktem, ze
    typowych funkcji (z porównaniem z inna sluchawka na rynku) zbyt wiele
    nie miał, pleasefixmyiphone.com nie powstalo by glosic niemozebna
    ilosc dostepnych funkcji ale po to by wyrazac swoje rozczarowanie ich
    brakiem.
    Ale o tym było już tu mówione 100 razy o tym.
    Śmieszy mnie to, ze jak teraz ip4 dorobił się w końcu czesci
    brakujących funkcji, to taki Pszemol nagle taki wybredny w funkcje
    sie stal, ze krytykuje ich brak u innych. A jeszcze niedawno
    głosił,ze brak funkcji był zaletą a nie wadą.

    --
    Marek