    From: "gosmo" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: WD5000BEVT
    Date: Thu, 9 Dec 2010 09:24:36 +0100

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości
    news:4cffd763$0$20997$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > Jakieś dwa miesiące temu wsadziłem taki dysk do laptopa. Na wielu stronach
    > piszą, że jest on bardzo cichy, natomiast po tym okresie użytkowania mogę
    > stwierdzić, że jest on o wiele głośniejszy od dysku jaki był oryginalnie
    > wsadzony (jakiś Hitachi 120GB sata 5400rpm).
    > Dysk pracuje głośniej, ponadto jego praca jest nierównomierna - jakby co
    > chwile przyspieszał i zwalniał. Czasem także zdarza się, że w ogóle się
    > nie kręci (co akurat mi się podoba), niestety po chwili znowu się
    > rozkręca.
> [...]

    To co piszą na forach to są subiektywne odczucia użytkowników, dysk ten
    generuje prawie 30dB, hitachi 2.5" 5K320 (80GB-320GB) 26dB. Dodatkowo WDek o
    którym piszesz ma być energooszczędny dlatego szybko przechodzi w stan
    czuwania. Generalnie wszystko ok, tylko opierasz się na forach zamiast na
    specyfikacji i testach :-P