-
1. Data: 2009-12-24 19:55:45
Temat: WD - gwarancja
Od: ABC <b...@g...pl>
Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
tak to jak załatwić reklamację?
-
2. Data: 2009-12-24 22:06:03
Temat: Re: WD - gwarancja
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
ABC pisze:
> Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
> był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
> 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
> jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
> dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
> tak to jak załatwić reklamację?
Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do
naprawy w ramach
gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
-
3. Data: 2009-12-24 22:38:41
Temat: Re: WD - gwarancja
Od: Maciek <m...@n...pl>
vcore pisze:
> Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do
naprawy w ramach
> gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
Nie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja
obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem
może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w
Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło -
trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna.
Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci
firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy
rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać.
--
Pozdrawiam
Maciek
-
4. Data: 2009-12-25 12:48:28
Temat: Re: WD - gwarancja
Od: Dawid <m...@n...pl>
ABC pisze:
> Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
> był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
> 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
> jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
> dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
> tak to jak załatwić reklamację?
Na stronie gdzie sprawdzasz gwarancję, jest miejsce gdzie wpisujesz
dlaczego chcesz wymienić ( 30 liter max ).Możesz napisać w jakimkolwiek
języku.Naciskasz - dalej-.Krok 3 naciskasz - Standard-.Itd, itd.
Otrzymasz nr RMA i adres w Polsce, gdzie wysłać dysk. Jest również
dokładny opis jak okleić paczkę tymi nr RMA.Wszystko jest dokładnie
opisane, ty tylko klikasz i drukujesz.Powodzenia
Pozdrawiam
Ps. Ostatni dysk wymieniałem z początkiem grudnia.
Polski sklep kazał czekać na odpowiedż 14 dni roboczych ( sklep z 1
miejsca w Polsce :-) ).Nowy dysk z Niemiec dotarł po 10 normalnych
dniach od daty wysyłki.
Pozdrawiam