  • 21. Data: 2011-07-27 19:05:01
    Temat: Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 18:25:51 +0200, z napisał(a):

    > Stanowczo będę się trzymał wymiany dysku (dysków). Stary się sypie i już
    > swoje przeżył.
    > Jeśli będzie więcej kasy to kupi się następny komp i zatrudni następne 2
    > ręce do pracy :-)

    Twoja decyzja. :)

    [ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny ]
    [ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 22. Data: 2011-07-27 19:27:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mk_102 napisa?(a):

    > Nic nie mylę. Patrz punkt 4 w twoim linku. Ja występuję jako firma i kupuję
    > u dystrybutora z 3 letnią rękojmią.

    To *TY*. Doradzałeś jednak komuś *innemu*.

    > Konsument kupując u mnie ma zgodnie z prawem 2 lata niezgodności towaru z
    > umową, lub może skorzystać z 5-letniej gwarancji WD reklamując bezpośrednio
    > na ich stronie.

    "Ma zgodnie z prawem"... wybacz ale to znowu bełkot a nie precyzyjne
    określenie problemu... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 23. Data: 2011-07-27 19:29:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Buniek napisa?(a):

    > Możesz wskazać gdzie będzie wolniej kilka razy. Jak będę w stanie to
    > sprawdzę (mam możliwość stworzenia środowisk testowych).

    Mogę. Wolumin raid podziel na partycję a potem kopiuj z jednej na drugą ;)

    > Gdzie SSD wypadnie gorzej niż dysk tradycyjny ??

    Czy ja pisałem o SSD? Ale odpowiem - wypadnie gorzej tam gdzie liczy sie
    cena magazynowania 1GB danych... ;)

    j.

  • 24. Data: 2011-07-27 19:30:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > Pliki masakrycznie duże nie są. 100 mega max.
    > Programy mogłyby trochę mniej mulić. Corel, Acrobat, Photoshop...
    > Win XP CoreDuo E8400 + 4(=3,20)GBRam
    > Jak widać można tylko dać szybszy dysk albo kopić nowy komp.

    IMO kilka dysków, osobny na system, osobny na dane i osobny na pliki
    temp.

    j.

  • 25. Data: 2011-07-27 19:52:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Rafał Łukawski pisze:

    > IMHO najlepsze przyspieszenie typowego PC to 60-120SDD + tani HDD np 1TB.

    640+360=1000zł :-(
    SSD+W7

  • 26. Data: 2011-07-27 22:35:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 21:52:06 +0200, z napisał(a):

    > 640+360=1000zł :-(
    > SSD+W7

    Przejście z 4GB na 8GB pamięci i 64-bitowy system. Przy obecnym dysku
    (zakładam, że jakiś 7200 rpm). Zobaczysz, że pracować się będzie jednak
    inaczej. :)

    [ Zaledwie pół metra dzieli poklepanie po plecach do kopa w dupę. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 27. Data: 2011-07-27 22:57:32
    Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl>

    > Mogę. Wolumin raid podziel na partycję a potem kopiuj z jednej na drugą ;)

    Mam w domu R0 z 3 dyskow 500 GB + "zwykly" 320 GB sprawdze jak to wyglada
    nie czesto kopuje z partycji na partyjce na raid jest systemowa + dane +
    dodatkowy dysk na backup ale sam jestem ciekaw wynikow.

    > Czy ja pisałem o SSD? Ale odpowiem - wypadnie gorzej tam gdzie liczy sie
    > cena magazynowania 1GB danych... ;)

    he he troche naciagane ale zgadzam sie prawdziwe :)

    Buniek

  • 28. Data: 2011-07-28 00:38:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-28 00:57, Buniek pisze:
    > Mam w domu R0 z 3 dyskow 500 GB + "zwykly" 320 GB sprawdze jak to wyglada
    > nie czesto kopuje z partycji na partyjce na raid jest systemowa + dane +
    > dodatkowy dysk na backup ale sam jestem ciekaw wynikow.

    Ale musisz te dyski podłączać, odłączać. Ja na swój skopiowałam
    najważniejsze pliki i położyłam go na półce w szafie. Na dysku w
    komputerze utworzyłam sobie trzecią partycje na backupy Microsoftu czyli
    kopie systemu, żeby mi się to nie plątało tam gdzie nie trzeba.

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-07-28 05:19:11
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-27 21:52, z wrote:

    > 640+360=1000zł :-(

    60GB kosztuje jakies 360-370 (vertex 2)
    90GB ok 580 (vertex 2 OCZ)

    dysk 1TB - ok 200zł (7200 Seagate)

    > SSD+W7
    XP takze mozna skonfigurowac pod SSD, wsparcie TRIM jest bodajze przez
    zewnetrzny program (subiektywnie moje XP dzialalo szybciej na SSD niz
    W7, aczkolwiek trudno tu o obiektywna ocene bez dokladnych testow,
    weryfikacji srodowiska itp).

    Vertexy maja sens wtedy, gdy masz aplikacje, ktore faktycznie moga duzo
    pisac i czytac z dysku, W przypadku ograniczonej ilosci zapisow mozna z
    cena jeszcze troche zejsc.

  • 30. Data: 2011-07-28 07:24:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 02:38:04 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > komputerze utworzyłam sobie trzecią partycje na backupy Microsoftu czyli
    > kopie systemu, żeby mi się to nie plątało tam gdzie nie trzeba.

    A Ty zając znów bez czapki...

    [ Los uśmiecha się do ludzi. A potem ich zdradza. ]
    [ (Mogaba, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]