  • 1. Data: 2012-05-16 13:12:28
    Temat: [WAW] tani kask
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Witam,
    zadałem pytanie na pl.regionalne.warszawa ale skonstatowałem, że może i
    tu warto zapytać ;-)

    Szukam miejsca w Warszawie gdzie można najpierw przymierzy a potem kupić
    kask otwarty, jednobarwny za maks 120-140 zł. Na Alledrogo pełno tego
    ale nie nożna przymierzyć ;-(

    Ubiegajac wszelkie dyskusje, z góry oświadczam, że jestem pelnoletni i
    wiem co robię :-DDD

    Adampio

  • 2. Data: 2012-05-16 13:45:06
    Temat: Re: [WAW] tani kask
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-16 13:12, Adampio pisze:
> [...]
    > ale nie nożna przymierzyć ;-(
    >
    > Ubiegajac wszelkie dyskusje, z góry oświadczam, że jestem pelnoletni i

    Ale zajrzałeś wcześniej do jakiegoś większego sklepu z akcesoriami moto?
    Jakieś chińskie Tajgery czy Tajfuny to w każdym mało szanującym się
    sklepie znajdziesz i to być może za 119 zł! :)

    Mimo to, radził bym się rozglądnąć za Nitro X 512V. 5 lat temu kosztował
    mnie 350 zł, a teraz widzę, że na allegro jest za 130. W rozmiarach S,
    M, L, więc jeśli nie masz jakiejś zdeformowanej czachy, to zmierz obwód
    krawieckim i zaryzykuj bez mierzenia. Mnie wychodził idealnie M (58 cm),
    chociaż kupowałem w stacjonarnym po wcześniejszej przymiarce.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 3. Data: 2012-05-16 17:08:56
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 13:45, $heikh el $hah pisze:
    > Ale zajrzałeś wcześniej do jakiegoś większego sklepu z akcesoriami moto?

    Akurat większych po drodze nie było, a w mniejszych rozmowa sie
    zaczynała od 400 zl. :-/

  • 4. Data: 2012-05-16 22:22:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 16 May 2012 13:45:06 +0200 "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> napisał:

> [...]

    Nie widzę posta rozpoczynającego wątek, więc odpowiem tutaj. Ja swój
    kask LS2 Chrono (integral) kupiłem w tym sklepie:
    http://www.sklepikmotocyklowy.pl
    Mieszczą się na Połczyńskiej, mają trochę tanich kasków, można
    przymierzać. Mój kosztował jakieś 220zł OIDP. Mają też kaski otwarte
    oczywiście.

    Sklep bywa czynny dłużej niż to podają na stronie, ja przyjechałem
    później, a sklep był jeszcze czynny i było wielu klientów.

    Sklep jest tutaj:
    http://wikimapia.org/#lat=52.2162745&lon=20.886705&z
    =18&l=28&m=h
    Podaję bo trochę trudno go znaleźć za pierwszym razem.