  • 1. Data: 2009-04-10 10:47:04
    Temat: [WAW] Gdzie wymiana opon?
    Od: tangie <t...@W...pl>

    Witam

    W mej Jawencji piecdziesiat musze wymienic opony. Gdzie w Warszawie
    zrobia mi cos takiego plus ewentualnie centrowanie kola? Ponadto musze
    kupic i wymienic tez opony w Pannonii, nie chce robic tego sam, poniewaz
    na kolach mam juz polozony ladny lakier i nie chce porysowac.

    dzieki i pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-04-10 10:55:06
    Temat: Re: [WAW] Gdzie wymiana opon?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-10 12:47:04 +0200, tangie <t...@W...pl> said:

    > nie chce robic tego sam, poniewaz na kolach mam juz polozony ladny
    > lakier i nie chce porysowac.

    Dętkowe? No to tym bardziej powinieneś to zrobić sam. Generalnie
    oponiarze się nie obcyngalają specjalnie przy wymianie. Choć może są
    gdzieś tacy, którzy podejdą do tego z pietyzmem...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-04-10 17:42:22
    Od: N1 <s...@v...pl>

    de Fresz pisze:
    > Choć może są
    > gdzieś tacy, którzy podejdą do tego z pietyzmem...

    Są tacy ...

  • 4. Data: 2009-04-10 19:14:14
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    N1 <s...@v...pl> wrote:

    >Są tacy ...

    No i najlatwiej zmasakrowac lakier podejmujac sie robienia tego
    wlasnorecznie, 'lyzkoma'.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2009-04-10 23:14:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-10 21:14:14 +0200, Jacot <j...@m...pl> said:

    > No i najlatwiej zmasakrowac lakier podejmujac sie robienia tego
    > wlasnorecznie, 'lyzkoma'.

    A myślisz że większość oponiarzy czym to będzie robić?

  • 6. Data: 2009-04-10 23:18:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-10 19:42:22 +0200, N1 <s...@v...pl> said:

    > Są tacy ...

    To rzuć adresem. Bo ani w Tomi, ani na Puławskiej, ani w kilku
    serwisach motocyklowych nie zauważyłem... Mowa o oponach dętkowych,
    gdzie podstawowym narzędziem są łychy.

  • 7. Data: 2009-04-11 13:45:31
    Od: N1 <s...@v...pl>

    de Fresz pisze:
    > To rzuć adresem. Bo ani w Tomi, ani na Puławskiej, ani w kilku serwisach
    > motocyklowych nie zauważyłem... Mowa o oponach dętkowych, gdzie
    > podstawowym narzędziem są łychy.

    Bo najlepiej robić samemu. Kupuje się specjalne osłony na obręcze,
    prosty przyrząd do przeciągania wentyla,łyżki i po kłopocie :-)

  • 8. Data: 2009-04-11 14:59:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 15:45:31 +0200, N1 <s...@v...pl> said:

    > Bo najlepiej robić samemu. Kupuje się specjalne osłony na obręcze,
    > prosty przyrząd do przeciągania wentyla,łyżki i po kłopocie :-)

    Toć to właśnie napisałem... ;-)

  • 9. Data: 2009-04-11 15:08:51
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 11 Apr 2009 16:59:28 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Toć to właśnie napisałem... ;-)

    A potem bierzemy pompkę rowerową i dmuchamy oponę żeby ją osadzić. ;-)

    A tak poza tym to fakt, wystarczy mieć przyrząd do przeciągania
    wentyla, osłony na obręcze, łyżki, wyważarkę i kompresor i po kłopocie ;->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 10. Data: 2009-04-11 15:53:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 17:08:51 +0200, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

    > A potem bierzemy pompkę rowerową i dmuchamy oponę żeby ją osadzić. ;-)

    Nie histeryzuj :-P

    > A tak poza tym to fakt, wystarczy mieć przyrząd do przeciągania
    > wentyla, osłony na obręcze, łyżki, wyważarkę i kompresor i po kłopocie ;->

    Wyważarka - albo 200-300 zł za statyczną, albo można podwieść koło do
    serwisu i wyważą za 5 czy 10 zł. Kompresor majątku nie kosztuje
    (wystarczające amatorom zaczynają się od ze 300 zł), a i do innych
    czynności serwisowych się przyda. Zawsze też można podjechać z kołem na
    najbliższą stację, gdzie można korzystać z kompresora do woli,
    bezpłatnie.