  • 1. Data: 2009-09-21 08:19:22
    Temat: W800i - uzupelnianie wybieranych numerow
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam taki problem. Posiadam telefon jak w temacie i posiada on taka funkcje,
    ze gdzy wybieram dwie pierwsze cyfry numeru to przypisuje je do tych z
    ksiazki oraz do wybieranych kiedykolwiek wczesniej. Chcialbym wlasnie usunac
    te numery wczesniej wybierane, ale nie mam pojecia jak to zrobic. Usuwanie
    C, albo kasowanie spisu polaczen (to chyba nie ma nic wspolnego) nie pomaga.
    Instrukcje gdzies posialem :(. Zna ktos rozwiazanie?

    Pzdr.
    Maniek

  • 2. Data: 2009-09-21 08:44:47
    Temat: Re: W800i - uzupelnianie wybieranych numerow
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tych z ksiazki oraz do wybieranych kiedykolwiek wczesniej. Chcialbym
    > wlasnie usunac te numery wczesniej wybierane, ale nie mam pojecia jak to

    Chodzi Ci o szybkie wybieranie?

    Usuwanie
    > C, albo kasowanie spisu polaczen (to chyba nie ma nic wspolnego) nie
    > pomaga. Instrukcje gdzies posialem :(. Zna ktos rozwiazanie?

    Instrukcja jest na stronie producenta.

  • 3. Data: 2009-09-21 11:23:22
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

> [...]
    > tych z ksiazki oraz do wybieranych kiedykolwiek wczesniej. Chcialbym
    > wlasnie usunac te numery wczesniej wybierane,

    W Samsungu np. U800 OIDP pomagało wyjęcie baterii/zmiana karty sim na inną.
    Popróbuj.

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-09-21 14:36:56
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    > Chodzi Ci o szybkie wybieranie?

    Nie, znalazłem w instrukcji (w necie :) ), że to nazywa się szybkie
    wyszukiwanie, to jest inna funkcja. Chodzi o to że jak np. wstukam początek
    numeru np. 713 to mi pokaze wszystkie numery ktore sie rozpoczynaja na te
    cyfry, ale nie tylko te, ktore sa w kontaktach, ale w ogole byly
    kiedykolwiek wybierane. Chcialbym wlasnie usunac te kiedykolwiek wybierane.
    Niestety instrukcja podaje tylko jak calkiem wylaczyc ta funkcje; wylaczenie
    i wlaczenie nie pomaga :(. Przy okazji zobaczylem, ze moj tel to w910i ;), a
    ciagle myslalem ze mam 800 :D.

    Pzdr.
    Maniek