  • 41. Data: 2015-11-15 13:53:13
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    news:n282t1$4cb$1@dont-email.me...
    > 1. moze się okazać, że _taki_ test, dużo lepiej wypadnie na starszym
    > modelu samsunga, albo wypadnie tak samo, ale na modelu który kosztuje 50%
    > ceny note4

    Wyszukaj takie urządzenie, zaproponuj autorom porównanie...
    Ja nie wierzę w to. Które urządzenie Samsunga masz na myśli?

    > 2. Zawsze, od lat, od czasów zxspectrum, wyszystko działało lepiej na
    > urządzeniu którego system napisany został przez producenta.

    To już jest temat "dlaczego". A usera nie obchodzi dlaczego.
    On się cieszy że zapłacił kasę i mu działa, i działa sprawnie.
    Resztą niech się martwią inżynierowie, za to się im płaci.

    > Bo złożoność systemu, otwartość na rozwiązania innych producentów, obniża
    > jego responsywność.

    Jak ktoś chce mieć peceta w kieszeni... ja wolę smartfona.

    > 3. spróbuj zrobić sam podobne porównanie tego iphona
    > którego masz, ze starym blackberym. Jeśli żyjesz w USA
    > to napweno masz kogoś znajomego kto ma starego BB.
    > Potem nam napisz jaką ma responsywność BB

    Problem z BB byłby, że nie znalazłbym na nim 1/2 tych
    aplikacji co użyto w teście szybkości przełączania między nimi :-)

    > 4. Głupi nie jesteś. Piszesz z sensem na wielu grupach.
    > Co Tobą powoduje, że musisz trolować na tej akurat grupie?

    Taki komplement... ech... o Ciebie? :-) Jestem zachwycony.
    Aczkolwiek widzę, że to był atak mikroagresji ukryty
    pod formą taniego komplementu, więc wszystko pasuje :-)

  • 42. Data: 2015-11-15 13:54:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Znaczy cena taka sama?

    Nie interesuje mnie cena - sprawdź i zdaj raport.
    Wiele słuchawek jest dziś dotowanych przez operatorów
    więc ceny są inne na różnych rynkach dla różnych userów.
    Po co się przejmować ceną? To nie samochód... stać Cię :-)

  • 43. Data: 2015-11-15 13:57:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Podobno najlepszy 6s+ ma kosztować 4300 zł
    > a najwyższa cena note 5 (złoty 64Giga) nie przekroczyła 3000 zł
    >
    > Z tego wynika że samsung nie może być lepszy ;-)

    Sugerujesz, że Samsung może ale mu się nie chce ? :-)

    Czemu nie zrobią czegoś za 4300zł porównywalnego
    szybkoscią z iPhone 6S+? Bo nie umieją?
    I co, byłby tam CPU 8-rdzeniowy czy 16-rdzeniowy
    aby pokonać 2-rdzeniowy procesor w iPhone6S +?

    Nie bądź śmieszny. To jest flagowiec Samsunga...
    Najlepszy, najszybszy, najsprawniejszy jaki Samsung
    umiał wyprodukować. Czy jest coś w stajni LG, Asus,
    Google, Hauwei czy HTC co jest szybsze/lepsze od Note5?

  • 44. Data: 2015-11-15 13:57:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jak bardzo trzeba mieć nasrane do głowy, żeby tyle kasy dać za telefon?
    > Muzułmańscy dżihadyści to przy tym Himalaje rozsądku.

    Na głupi rower się często wydaje dużo, dużo więcej to czemu nie na telefon?

  • 45. Data: 2015-11-15 14:11:45
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-15 13:47, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Chcesz telefony bardziej męskie, w kolorze wojskowego moro? :-)
    > Jakich ficzerów nie oferując? Odbiornika FM-radio???

    Wodoszczelnosc / upadkoodpornosc / dowolny kolor i material / slot kart
    pamieci lub jego brak / wymienna bateria lub wbudowana / glosniki stereo
    na froncie itd A i radio byc moze ktos do tej kolekcji dorzuci, ja z
    niego nigdy nie korzystalem; jest tez pilot uniwersalny w moim LG.

    > Jedno drugiemu nie przeszkadza - można wydłużać czas pracy
    > i jakość/czytelność ekranu w nasłonecznionych miejscach.

    A prosze bardzo - jestem za.

    > Swoją drogą ja nie narzekam na tą czytelność w iPhone4.
    > Twierdzisz, że ją popsuł Apple w następnych generacjach iPhone?
    > Bo to, że popsuł czas pracy na jednym ladowaniu baterii to się
    > zgodzę - pod iOS7 iPhone4 pracuje ciut krócej niż pracował pod iOS6.

    Apple startuje w wyscigu, w ktorym sam sobie umiescil poprzeczke i bije
    brawo: najcienszy telefon swiata ;\ Po co oni tak odchudzaja tego
    iPhone'a? Zobacz ile ludzi placze w sieci z powodu malej pojemnosci baterii.

    > No chyba że te z tarasów widokowych Statuły Wolności
    > lub Eifel Tower :-)

    Gosc zrzucal ta Motke z 1 czy 2 pietra. Wyswietlacz prztrwal ale
    wysiadla elektronika lub bateria.

  • 46. Data: 2015-11-15 14:22:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-15 13:39, Pszemol wrote:
    > Ja tu widzę chłopie szansę dla Ciebie!
    > Zrób system, Tobie wyjdzie okrągłe!
    > Mówię poważnie...

    Napisanie kernela i OSa tego poziomu przekracza kilkukrotnie długośc
    zycia programisty. Tak że ironia nietrafiona.

    > Nie wierzę że 3 sekundy... co masz za sprzęt?

    Rózne. Ze 3 telefony, ze 2 tablety. Wszystkie tanie. Mają taka wadę że
    jeśli system robi "Bardzo Ważne Aktualizacje" to cała reszta aplikacji
    dziala znacznie wolniej co powoduje lagi w uzywaniu. Najlepiej widać to
    na moim staruszku Tracer OVO 1.2. Jesli coś się aktualizauje nie jesteś
    w stanie przewijać ekranów. Lagi mają do 3 sekund, co jest absolutnie
    absurdalne.

    To nie dlatego że hardware jest gówniany. To dlatego że kernel + os +
    aplikacje sa do dupy. Patrze na to z punktu widzenia programisty i nie
    ma uzasadnienia dlaczego to jest az takie dziadowskie. To jest
    dziadowskie wyłacznie dlatego że nikt z tych misiów od Androida nie
    zaprojektował całości responsywnie. Zaprojektowali byle jak i nie ma
    odwrotu.

  • 47. Data: 2015-11-15 14:25:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-15 13:48, Pszemol wrote:
    > A w czym jeśli nie C? W asemblerze mieli pisać, jak w latach 80-tych?

    Myslisz tak samo jak misie od Androida. Przecież sterownik musi być w C.
    A h... nie musi. Może być równie dobrze w tym ich dalviku czy co tam
    obecnie mają. Nie, nie mówie tego dlatego że jestem ignorantem. Wręcz
    przeciwnie, programowanie sterowników w tym do kernela Linuxa nie jest
    mi obce. To jest możliwe i sensowne. To że tego nie robimy ani w Linuxie
    ani w Windowsie to wynika z faktu że cały swiat OSów jest najzwyczajniej
    dziadowski w każdym calu. I dlatego rownież że wszystkie wiodące OSy są
    oparte o monolity.

  • 48. Data: 2015-11-15 14:27:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Na głupi rower się często wydaje dużo, dużo więcej to czemu nie na telefon?

    No, a na samochód jeszcze więcej, więc czemu nie telefon w cenie domu?

    Pszemololo twoje skretynienie bije wszelkie rekordy.

  • 49. Data: 2015-11-15 14:29:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Najlepszy, najszybszy, najsprawniejszy jaki Samsung
    >umiał wyprodukować.

    Umyłeś ręce po wyjęciu tego z dupy? Wątpię, bo śmierdzi nawet przez usenet.

  • 50. Data: 2015-11-15 14:30:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    >Nie interesuje mnie cena

    No tak, wyznawca się zadłuży byle mieć przedmiot kultu :-)