  • 21. Data: 2015-11-14 20:19:27
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    >Google równiez spieprzył po staremu problem update kernela. Spieprzył
    >sterowniki. Spieprzył deployment core. Spieprzył *wszystko* co ważne z
    >punktu widzenia designu OS i to chyba głównie z powodu wyboru
    >monolitycznego kernela. Apple też spieprzyło ale tam z powodu tylko kilku
    >zamknietych hardware nie jest to takie widoczne. Natomiast ikonki ładne.
    >Tak. Ikonki.

    Nigdy nie programowałem pod androida, ale jeśli miałbym porównywać iOS i
    Windows to ten pierwszy to po prostu koszmar developera.

  • 22. Data: 2015-11-14 20:45:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To są dwa flagowce z dużym ekranem, phablety.
    > Jeden od Apple, drugi od Samsunga.
    > Nie da się kupić lepszego, szybszego Samsunga
    > ani lepszego, szybszego Apple, stąd porównanie.
    1. moze się okazać, że _taki_ test, dużo lepiej wypadnie na starszym
    modelu samsunga, albo wypadnie tak samo, ale na modelu który kosztuje
    50% ceny note4
    2. Zawsze, od lat, od czasów zxspectrum, wyszystko działało lepiej na
    urządzeniu którego system napisany został przez producenta. (choć może
    powinienem napisać że tak było do momentu kiedy microsoft zaczął
    "produkować" hardware). tak samo wychodziły porównania amiga PC, a teraz
    dowolna konsola - pc. Bo złożoność systemu, otwartość na rozwiązania
    innych producentów, obniża jego responsywność.
    3. spróbuj zrobić sam podobne porównanie tego iphona którego masz, ze
    starym blackberym. Jeśli żyjesz w USA to napweno masz kogoś znajomego
    kto ma starego BB. Potem nam napisz jaką ma responsywność BB
    4. Głupi nie jesteś. Piszesz z sensem na wielu grupach. Co Tobą
    powoduje, że musisz trolować na tej akurat grupie?

    ToMasz

  • 23. Data: 2015-11-14 20:49:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

> [...]

    Nigdy nie programowałem pod androida, ale jeśli miałbym porównywać iOS i
    Windows to ten pierwszy to po prostu koszmar developera.
    ---
    http://developer.xamarin.com/guides/cross-platform/x
    amarin-forms/ :-)

  • 24. Data: 2015-11-14 22:27:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 20:19, Ghost wrote:
    > Nigdy nie programowałem pod androida, ale jeśli miałbym porównywać iOS i
    > Windows to ten pierwszy to po prostu koszmar developera.

    Nie o to chodzi. Nie o jakośc narzedzi biega a o całościowy projekt OSa.
    Kolesie przed google ktorzy robili androida tak naprawdę wzieli kernel
    monolityczny (na Boga, dlaczego???) a że pierwszy z brzegu był Linux to
    mamy pozamiatane w kwestii sterowników bo jest taki sam burdel z gatunku
    "no... trzeba przekompilować". Wygenerowało to równiez masę zależności
    które dotarły aż do GUI. Zarowno w Androidzie, Windowsie, iOSie itd
    można napisać kiepską aplikacje ktora jest nieresponsywna i "psuje user
    experience". Android jest pełny takich aplikacji bo OS nijak nie wymusza
    grzecznych zachowań, w dodatku częsc googlowych ma takie cechy. W iOSie
    przynajmniej soft systemowy jest pisany grzeczniej ale ten od userów ...
    A w windowsie ... no cóż "swapuje, trzeba poczekać". Innymi słowy
    wszyscy gracze na rynku popełnili te same błędy. A człek myślał że za
    10tym razem koło wyjdzie wreszcie okrągłe.

    Mam androida bo wymagam tylko działania mapy i dzwonienia. Nic mnie
    więcej nie obchodzi, a to głownie dlatego ze od kliknięcia do reakcji
    upływa bywa ze i 3 sekundy, co jest *skandaliczne* i powoduje
    podnoszenie ciśnienia. I winni są wszyscy, od pierdoły wybierającego
    kernel, przez sztab programistów z lat 80tych piszących dalvika po
    współczesne pakowanie coraz to szybszego cpu bo inaczej się nie da.

  • 25. Data: 2015-11-14 22:30:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 17:08, Pszemol pisze:
    > To są dwa flagowce z dużym ekranem, phablety.
    > Jeden od Apple, drugi od Samsunga.
    > Nie da się kupić lepszego, szybszego Samsunga
    > ani lepszego, szybszego Apple, stąd porównanie.

    Znaczy cena taka sama?

  • 26. Data: 2015-11-15 00:01:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Nov 2015 10:06:58 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Facio wczytywać chciał pół bazy danych z dysku do pamięci i tam
    > szukać stringów w buforach "bo szybciej" :-))) Brute Force Rulez!!

    A słyszałes o in-memory-database? Nody MySQL cluster przechowują
    tabele wyłącznie w ram a dysk jest im poprzedni tokio do startu i
    zatrzymania.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2015-11-15 00:06:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Nov 2015 19:13:22 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > to zły na google bo mieli szansę zmienić coś na lepsze a spieprzyli
    po
    > staremu.

    Ale co mogli zrobić? Przejęli Androida jak już był praktycznie gotowy
    (w sensie designu systemu i jego core'a) to już za późno żeby
    przerobić design osa.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-11-15 00:13:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Nov 2015 22:27:52 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Kolesie przed google ktorzy robili androida tak naprawdę wzieli
    kernel
    > monolityczny (na Boga, dlaczego???) a że pierwszy z brzegu był
    Linux to

    Nie przesadzaj z tą monolitycznością, Linux współcześnie nie jest
    taki monolityczny jak był 20 lat temu Większość sterowników może być
    w modułach, do Androida wybrali jedynie monolityczną konfigurację
    (jako możliwą) ale to nie oznacza, że Linux (kernel) jako taki jest
    jedynie monolityczny.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-11-15 00:22:37
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > kernel, przez sztab programistów z lat 80tych piszących dalvika po
    > współczesne pakowanie coraz to szybszego cpu bo inaczej się nie da.

    No dobrze, co z tym teraz mozemy zrobic: narzekac, korzystac czy jedno i
    drugie? ;]
    Jest jak jest i chyba do tej pory nie bylo idelanego systemu, kazdy mial
    swoje przypadlosci łącznie z WinCE, PalmOS czy Symbianem. Jak nie
    calkowicie system to sposob promocji przekladajacy sie na ilosc
    dostepnych aplikacji itd. Nawet przyjmujac pszemolowy punkt widzenia, ze
    iOS jest objawieniem niezwyklym to caly ekosystem zamyka sie w dwoch
    aktualnych urzadzeniach, ktore sa metro-cacuszkami nie oferujac wielu
    ficzerow dostepnych w konkurencyjnych ekosystemach. Wg mnie juz od
    dluzszego czasu pogon za dodatkowa moca obliczeniowa jest bez sensu.
    Zdecydowanie wolalbym prace nad wydluzeniem czasu pracy czy lepsza
    czytelnoscia ekranu w mocno naslonecznionych miejscach. Jak dla mnie
    przelomem jest ostatnia propozycja Motoroli w zakresie wzmocnienia
    ekranu. Droptesty traca jakikolwiek sens. Mam nadzieje, ze inni
    producenci podlapia ten trend. Dobra sprawa jest tez rozwijanie jakosci
    foto, zreszta widac to po tym jak kompakty mocno poszly w odstawke i
    trend sie nasila.

  • 30. Data: 2015-11-15 08:26:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-11-14 20:19, Ghost wrote:
    > Nigdy nie programowałem pod androida, ale jeśli miałbym porównywać iOS i
    > Windows to ten pierwszy to po prostu koszmar developera.

    Nie o to chodzi. Nie o jakośc narzedzi biega a o całościowy projekt OSa.

    Nie pisałem o narzędziach.